4 maj 2012

ورژن جدید سوپاپ های رژیم در راه است: خزعلی و علی مطهری. آنها برای جانشینی اصلاح طلبان آمده اند...! / خیمه شب بازی جدید خامنه ای برای بقا رژیم

تا کنون اصلاح طلبان سوپاپ اطمینان رژیم بوده اند و هر گاه خامنه ای، رژیم را لرزان یافته است، از آنها به عنوان سوپاپ های اطمینان برای تخلیه انرژی آزادی خواهان ایران استفاده کرده است.

در این چند ده ساله، نمونه های متفاوتی می توان یافت، به عنوان نمونه:

- خیانت اصلاح طلبان به آزادی خواهان ایرانی در ماجرای کوی دانشگاه
- خیانت اصلاح طلبان در دو سال پیش، هنگامی که سه و نیم میلیون ایرانی در خیابان های تهران تظاهرات می کردند. (اینجا)
اما اکنون دست اصلاح طلبان برای مردم ایران رو شده است و حتی رهبر اصلاح طلبان (خاتمی) ، انتخابات فرمایشی و مسخره رژیم را به رسمیت می شناسد و به پای صندوق های رای می رود، یعنی دیگر آنها سوپاپ اطمینان نیستند و مثلا اگر باز امثال موسوی و یا کروبی کاندیدای انتخابات شوند، مردم باز به پای صندوق های رای نخواهند رفت.

لذا اکنون خامنه ای درصدد است که گزینه دیگری را بیابد که آنها را جانشین اصلاح طلبان کند.

به این منظور، او سناریو احمقانه و مضحکی را پیاده کرده است. او در صدد است از افراد نزدیک به خودش، مترسک هایی بسازد که مثلا آنها مخالف رژیم هستند و از آنها برای انتخابات فرمایشی ریاست جمهوری در سال آینده استفاده کند.

اشخاصی چون دکتر خزعلی و یا علی مطهری، انتخاب های خامنه ای هستند. مثلا علی مطهری به احمدی نژاد اعتراض می کند، یا خزعلی مدتی به زندان می رود و اعتصاب غذا می کند و الی آخر...!

از نظر من، اشخاصی چون علی مطهری، جنایتکارانی از نژاد خامنه ای و احمدی نژاد هستند، مخالفت ضمنی آنها با رژیم، یک خیمه شب بازی مضحک است، زمانی که علی مطهری، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را (با وجود خون ندا بر کف خیابان)، به رسمیت می شناسد، چگونه می توان او را مخالف رژیم قلمداد کرد؟!

این بازی خیمه شب بازی، دیگر جواب نمی دهد، این جبر تاریخ است که خامنه ای محکوم به شکست است و باید حاکمیت مردم ایران به خودشان واگذار کند.

این جملات، نشان می دهد که تفکر آقای مطهری، تا چه حد به مانند خامنه ای است:

"دولت باید در مبادی ورودی دانشگاه‌ها از ورود دانشجویان بدحجاب جلوگیری کند. محیط دانشگاه محل حضور دانشجویان بد پوشش و محل تحریک غریزه جنسی نیست "

"قوانین وضع شده در کشور موید این است که محتوای فضای مجازی باید مدیریت شود که بخشی از مدیریت فضای مجازی «فیلترینگ» و بخشی «محدود کردن سرعت» است."

Inga kommentarer: