23 maj 2012

رئیس دیوان عدالت اداری ایران خواستار قتل شاهین نجفی شد


محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری وابسته به قوه قضائیه ایران، خواستار قتل شاهین نجفی، خواننده رپ ایرانی مقیم آلمان شد. این نخستین بار است که یک مقام رسمی ایرانی، چنین در خواستی را مطرح می کند. 

شاهین نجفی آهنگی جنجال برانگیز با عنوان "نقی" منتشر کرده است. این آهنگ باعث شد حکم ارتداد او از سوی برخی از روحانیون ایرانی صادر شود. سایت "عصر امروز" هم گزارش داده که کمپینی برای مجازات شاهین نجفی تشکیل شده است.

منتقدان این آهنگ می گویند که در آن به امام تقی اما دهم شیعیان هتاکی شده است.

به گزارش خبرگزاری "ایسنا" منتظری با اشاره به شاهین نجفی ابراز امیدواری کرده است که "این عناصر خبیث هرچه زود‌تر به دست شیرمردانی که همیشه در دفاع از حریم امامت و ولایت سینه‌های خود را سپر می‌کنند، به سزای عمل خود برسند."

وی افزوده است: متاسفانه برخی حلقوم‌های شیطانی، افکار منحوس و دست‌پروردگان استعمار به حریم امام بزرگوار شیعه جسارت‌های بسیار زننده‌ای داشتند که در برخی سایت‌ها و توسط عوامل سرسپرده صهیونیست گسترش یافت."

گزارش ها حاکی از آن است که اکنون پلیس آلمان، وظیفه حفاظت از جان شاهین نجفی را بر عهده گرفته است. 

شاهین نجفی 31 ساله، مدتی از خوانندگان آهنگ های زیر زمینی در ایران بود که پس از ممنوع الصدا شدن، به کشور آلمان پناهنده شد.

او در آلمان سرپرستی گروهی به نام "اینان" را بر عهده داشت. وی سپس به گروه "تپش 2012" پیوست. با پیوستن او به این گروه و اجرای شعرهای سیاسی-اجتماعی‌اش، گروه تپش 2012 بیش از پیش مورد استقبال مخاطبان و رسانه‌های فارسی‌زبان قرار گرفته است.

Inga kommentarer: