19 maj 2012

نماینده خامنه ای: حکم کسانی که قدرت نظام را کاهش می دهند اعدام است




علیرضا پناهیان نماینده آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گفت: حکم کسانی که قدرت نظام را کاهش می دهند اعدام است.

به گزارش روزنامه اصولگرای رسالت، پناهیان که ریاست اتاق فکر نمایندگی رهبر ایران در دانشگاه ها را هم بر عهده دارد، در سخنانی در جمع اعضای "تیپ پیاده آل محمد" وابسته به "سپاه ویژه تهران بزرگ" گفت: "حکم کسانی که قدرت نظام را کاهش می‌دهند، بنابه گفته آیت الله خمینی افساد فی‌الارض است، و باید اعدام شوند."

او همچنین از ورود نیروهای بسیج در سرکوب اعتراض های پس از انتخابات ریاست جمهوری سه سال پیش ایران، حمایت کرد و گفت: "ورود بسیجیان در مسئله فتنه با اتکا به قدرت ایمان و تقوای الهی فتنه‌گران را به موقع به خانه‌هایشان برگرداند."

اصولگرایان حاکم بر ایران، به اعتراض های پس از انتخابات 3 سال کذشته این کشور، "فتنه" می گویند. اصلاح طلبان که می گویند در این انتخابات تقلب گسترده و سازماندهی شده روی داده است، دست به اعتراض زدند. سرکوب این اعتراض ها توسط نیروهای دولتی، به کشته شدن ده ها نفر در خیابان ها و بازداشت گاه و دستگیری صدها نفر دیگر انجامید.

به نوشته روزنامه "رسالت" پناهیان در ادامه گفته است: "ایمان به انسان قدرت می‌دهد و انسان به اتکا به همین قدرت کارهای بزرگ و اقدامات سنگین و اعجاب‌انگیزی انجام می‌دهد و بدون داشتن قدرت، نظام و ترتیبی وجود نخواهد داشت و این قدرت، مظهر اسلام است."

او همچنین خاطرنشان کرد: "هر کسی علیه اسرائیل کاری کند ما از او حمایت
خواهیم کرد." او این مساله را یکی از نشانه های قدرت الهی معنوی در رهبر جمهوری اسلامی توصیف کرده‌است.




http://www.alarabiya.net/articles/2012/05/19/215148.html

Inga kommentarer: