19 feb. 2012

پیام دانشجوی زندانی مهدیه گلرو از زندان اوین به فعالان جنبش



مهدیه گلرو، دانشجوی محروم از تحصیل و محبوس در زندان اوین، با انتشار پیامی از درون زندان، نکاتی را برای فعالان خارح از زندان بیان نمود.

بنا به گزارش های رسیده به جرس، این دانشجوی در بند، طی پیامی که از زندان ارسال داشته است، از ایجاد جامعه ای کوچک در درون زندان می گوید که در آن زندانیان سیاسی زن در غم ها و شادی های هم شریکند. از جامعه ای که در آن تحمل آرا مخالف وجود دارد و احترام و محبت فراموش نمی شود. همچنین او در این پیام از پاره ای اظهار نظراتی که دوستان را غمگین و دشمنان را شاد می کند اظهار گلایه کرده است.

متن کامل پیام مهدیه گلرو که نسخه ای از آن در اختیار جرس قرار گرفته، بدین شرح است:

با سلام به دوستانی که این چند خط را با چشم هایشان متبرک می کنند.

این روزها اخبار ناراحت کننده ای به من رسیده است که لازم دانستم چند نکته را خطاب به دوستانم به عرض برسانم، ما زنان سیاسی با همه تضادها در آرا و اختلاف نظرات توانسته ایم در کنار یکدیگر با مسالمت زندگی کنیم و با تلاش جامعه ای را که در دلهایمان آرزو داریم به صورت کوچکتر ایجاد سازیم، جامعه ای که در آن تحمل آرا مخالف را داشته باشیم و احترام و محبت را فراموش نکنیم، از غم یکدیگر غمگین و در شادی دیگری شریک شویم، لذا از دوستانی که تلاش ما را برای دیدن چنین فضایی ندیده اند و یا نادیده می گیرند تقاضا دارم تا از هرگونه اظهار نظری خود داری کرده و اخبار مربوط به این مسایل را از خانواده ها جویا شوند و به مسایل غیر واقعی و حاشیه ای که تنها دوستان را غمگین و دشمنان را شاد می سازد دامن نزنند.

با آرزوی آزادی مهدیه گلرو 24/ بهمن / 90 اوین – به امید دیدار

منبع:کمیته گزارشگران حقوق بشر

Inga kommentarer: