4 feb. 2012

آقای جمهوری اسلامی،هم شان قاچاقچی های مواد مخدر شده ای و خانواده خبرنگاران را گروگان می گیری؟! دزدان دریایی سومالی روسفید شده اند!

رژیم اسلامی، رسما رفتار و منش قاچاقچی های مواد مخدر و آدم رباها را پیش گرفته است...!
هر دم از این باغ بری می رسد، و رژیم اسلامی هر روزی یک شاهکار جدید بنا می کند و یک دیگر از مرزهای بی شرمی را پشت سر می گذارد.
اینبار وزارت اطلاعات، خواهر یکی از کارکنان بی بی سی را گروگان گرفته و از او به صورت اینترنتی و با چت تصویری بازجویی کرده است. البته ما از رژیم اسلامی نه توقع مشروعیت داریم و نه توقع رفتار قانونی!
رژیم که در آن فیلمساز جهانی خود را به زندان می اندازند، مانند حکومت جمعی دزد دریایی است، اما این گروگان گیری حتی از دزدان دریایی نیز بر نمی آید.
تصور نمی کنم حتی دزدان دریایی سومالی نیز آنقدر بی شرم باشند که خواهر یک انسان بی گناه را گروگان بگیرند، آنهم در شرایطی که خود فرد متهم هم قانونا هیچ کار خطایی نکرده است.
چنین رفتاری و چنین منشی را تنها می توان در میان قاچاقچیان مواد مخدر دید، این قاچاقچیان مواد مخدر هستند که هنگام معامله های مواد مخدر، اعضا خانواده طرف را گرو می گیرند.
باید به جمهوری اسلامی تبریک گفت که به چنین سطحی رسیده است و خودش را هم شان قاچاقچیان می بیند.
در این میان، نکته ای که توجه همگان را جلب می کند این است که این رژیم با یک خبرنگار بین المللی که در قلب اروپا است و بزرگترین شبکه خبری دنیا از آن حمایت می کند، چنین می کنند، براستی با جوانان گمنام و مظلوم ایرانی در زندان چه می کنند؟!