11 feb. 2012

وقوع انفجار نزدیک دانش‌گاه شریف و پای‌گاه بسیج مقداد


دقایقی پیش محدوده خیابون آزادی، حوالی دانشگاه صنعتی شریف (مسیر راهپیمایی امروز در تهران) انفجار شدیدی رخ داده. محل انفجار تقاطع بهبودی روبروی مسجد صاحب زمان گزارش شده است. شیشه های بانک پارسیان، فروشگاه وزارت کار و بقیه فروشگاها شکسته شده و ماموران زیادی منطقه رو بستند و اجازه ایستادن به کسی رو نمیدند. صدای آژیر آمبولانس و ماشین های پلیس در منطقه شنیده می شود. 
هنوز از علت انفجار اطلاعی در دست نیست. دوستان ساکن آن مناطق اگر اطلاع بیشتر و تکمیلی دارند لطفا اطلاع بدند 

خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد

بنا به گزارش های تایید نشده، صبح‌ روز شنبه،۲۲بهمن؛ ۱۱ فوریه، صدای انفجار در غرب تهران محدوده دانشگاه صنعتی شریف شنیده است. این در حالی است که امروز برابر با بیست و دوم بهمن، قرار است که در خیابان آزادی تهران، مراسم بزرگ‌داشت، انقلاب سال ۵۷ در ایران برگزار شود.

خبرگزاری های رسمی داخلی این خبر را تاکنون تایید نکرده اند.
به گزارش هفت، دقایقی پس از شنیده شدن صدای انفجار حضور نیروهای گارد ویژه و آمبولانس در خیابان آزادی و نزدیکی دانش‌گاه صنعتی شریف محسوس بوده و ماموران اجازه نزدیک شدن مردم را به منطقه نمی‌دهند.
پایگاه مقاومت بسیج مقداد نیز در نزدیکی همین منطقه واقع شده است و مسیری که هم اکنون توسط گارد ویژه، آمبولانس و نیروهای امداد مسدود شده است مسیر راه‌پیمایی حامیان نظام جمهوری اسلامی بوده است.
تاکنون مسوولان و خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی این خبر را تایید نکرده‌اند و خبری هم مبنی بر لغو راه‌پیمایی اعلام نشده است.