4 feb. 2012

آقای خامنه ای، ما زسر بریده و اعدام وبلاگ نویسان نمی ترسیم، این جنایت تنها بنیان لرزان حکومتت را بیشتر سست می کند!

در چند روز گذشته، تایید حکم اعدام و حبس ابد برای چند وبلاگ نویس و تایید نهایی حکم اعدام سعید ملک پور، دنیا را شگفت زده کرده است.
گویا خامنه ای و رژیم جنایتکارش، قصد دارند گوی بی آبرویی را از رهبر کره شمالی بربایند و باعث رو سفید بشار اسد و صدام حسین شوند.
خامنه ای و تیم مشاورانش آنقدر احمق هستند که فکر می کنند با اعدام وبلاگ نویسان، فعالین عرصه سایبری می ترسند و فعالیت خود را متوقف می کنند. وه که چه خیال خامی...!
عموم فعالین عرصه اطلاع رسانی و وبلاگ نویسان، کسانی هستند که به دلیل پیگیری اخبار، بیش از همه از جنایات خامنه ای مطلع هستند و با اطلاع از این جنایت ها، پا به میدان گذاشته اند و اطلاع رسانی می کنند.
باید خطاب به خامنه ای گفت:
ما گر زسر بریده می ترسیدیم -------------در محفل عاشقان نمی رقصیدیم
اگر قرار بود جنایت های خامنه ای، وبلاگ نویسان و فعالین عرصه اطلاع رسانی را بترساند و از فعالیت منصرف کند، همان روز اول پا به میدان نمی گذاشتند.

اعدام سعید ملک پور و یا مهدی علیزاده، آنهم به صرف نوشتن چند خط مطلب یا نوشتن یک برنامه کامپیوتری، جنایتی است که تنها به سستی بیشتر پایه های لرزان رژیم خواهد انجامید.
دست یازیدن به چنین جنایتی، تنها باعث می شود که وبلاگ نویسان و فعالین عرصه اطلاع رسانی، در تصمیم خود جدی تر شوند و تلاش بیشتری برای آگاهی بخشی به جامعه ایرانی صورت دهند.