3 mars 2012

درگیری خونین در اهواز در استانه انتخابات/ کشته شدن سه افسر نیروی انتظامی و یک نوجوان 15 ساله



پس از یک ساعت تیر اندازی از سوی دوطرف این درگیری با کشته شدن سه افسر نیروی انتظامی و یک نوجوان 15 ساله ودستگیری 3 تن از اعضای خانواده حیدری پایان یافت

نیروهای ناجا درحمله به یک خانواده عرب در حی الثوره در اهواز، یک نوجوان 15 ساله به نام «حسن حیدری» را در این درگیری کشته 3 تن از افسران این یگان کشته شدند.

به گزارش شاهدان عینی از اهواز، حسن حیدری فرزند ثامر(15 ساله) اهل وساکن حی الثوره در شهر اهواز، بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از شلیک مستقیم گلوله از سوی نیروهای انتظامی به او، درجا کشته شد.

روز پنج شنبه 11 اسفند سال نود مصادف با یکم مارس 2012 نیروهای انتظامی منزل مسکونی آقای ثامر حیدری را محاصره و سپس با شلیک مستقیم گلوله به سوی منزل، درب اصلی را شکسته و وارد منزل او شدند.

نیروهای انتظامی پس از ورود به منزل حیدری، جنازه این نوجوان را در یک خودرو حمل و پدر او را که در این درگیری زخمی شده بود نیز بازداشت کردند.شاهدان عینی گزارش دادند که 2 تن دیگر از اعضای این خانواده به نام های طارق حیدری وعلی حیدری(17 ساله) نیز بازداشت شده اند.

برخی فعالان از اهواز گزارش دادند که حمله به خانواده حیدری زمانی آغاز شد که نیروهای انتظامی منزل او را در حی الثوره محاصره کرده وبه او دستور داده اند که خود را تسلیم کند. پس از این اخطار وتسلیم نشدن صاحب منزل، تیر اندازی به سوی منزل او آغاز می شود.

با ادامه تیر اندازی و کشته شدن فرزند او، ثامر حیدری با مسلسل کلاشینکوف به استقبال نیروهای انتظامی رفت وبا آنان درگیر شد. در این میان 3 تن از افسران نیروهای انتظامی کشته وتعدادی نیز مجروح شده اند.

شاهدان عینی گزارش دادند که پس از یک ساعت تیر اندازی از سوی دوطرف این درگیری با کشته شدن سه افسر نیروی انتظامی و یک نوجوان 15 ساله ودستگیری 3 تن از اعضای خانواده حیدری پایان یافت.

تاکنون دلایل مشخصی درباره علت حمله نیروی انتظامی به این خانواده خبری در دست نیست.

منبع: ایران گلوبال

Inga kommentarer: