15 nov. 2013

مسلمان عزیز، چشم بگشا، خودت ببین و بسنج که اسلام به چه معناست!


Islamic State of Iraq and al-Sham militants say sorry for decapitating a fellow extremist rather than enemy
محمد فارِس، سمت چپ، به دست دیگر شورشیان سر بریده شد


اعضای گروه "حکومت اسلامی عراق و شام"، که یکی از گروه‌های مرتبط با القاعده است، بابت سر بریدن اشتباهی عضو یک گروه شورشی دیگر طلب عفو کرده‌اند.

به تازگی ویدئویی از اعضای این گروه منتشر شد که آنان را در حال تکان دادن سر بریده یک مرد نشان می‌داد. آنها می‌گفتند که این مرد یک جنگجوی عراقی بوده که برای دفاع از حکومت بشار اسد می‌جنگیده است.

به گزارش سایت بریتانیایی تلگراف، پس از انتشار ویدیوی سر بریدن این فرد توسط اعضای گروه «دولت اسلامی در عراق و شام»، معلوم شد که مقتول، «احمد فارِس» یکی از فرماندهان گروه «احرار الشام» بوده است.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/syria/10449815/Al-Qaeda-linked-rebels-apologise-after-cutting-off-head-of-wrong-person.html

این وحشیگری از کجا ناشی‌ میشود آیا بریدن سر یک انسان در مکتب اسلام امری عادیست ؟ خواه شیعه خواه سنی مسلمان مسلمان است.وقتی‌ رهبر حکومت اسلامی عراق و شام گفته است اگر کسی‌ اشتباهی‌ مومنی را بکشد یا بهتر بگم سر ببرد بخشیده خواهد شد و نیز گفته است که بر مبنای وعده پیامبر مسلمانان، این مرد که بی‌گناه بوده و به اشتباه کشته شده، توسط الله بخشیده می‌شود و به بهشت خواهد رفت بر اساس چه منطق انسانی‌ این را می‌گوید. کلام قرآن؟دستورات اسلام؟ خوب البته اسلام بنا شده بر دو چیز ، یکی قرآن و دیگری سنت محمد و احادیث به جا مانده از او.
سوره توبه، ایه ۱۲۳:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِينَ يَلُونَكُم مِّنَ الْكُفَّارِ وَلِيَجِدُواْ فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ.
ای کسانیکه ایمان آورده اید، کافرانی که نزد شمایند را بکشید! تا در شما درشتی و شدت را بیابند. و بدانید که خداوند با پرهیزکاران است!


دستور به جدا کردن و بریدن سر انسان ها:
در سوره انفال، ایه دوازده می بینیم که الله به صراحت دستور می دهد که سر انسان‌ها و انگشتان را از تن جدا کنید و ببرید.
"إِذْ يُوحِي رَبُّكَ إِلَى الْمَلآئِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُواْ الرَّعْبَ فَاضْرِبُواْ فَوْقَ الأَعْنَاقِ وَاضْرِبُواْ مِنْهُمْ كُلَّ بَنَانٍ:
چنين بود كه پروردگارت به فرشتگان وحى فرستاد كه من با شما هستم، مؤمنان را ثابت قدم بداريد، كه به زودى در دل كافران هراس مى‏افكنم، گردنها و سرانگشتانشان را قطع كنيد"



مسلمان عزیز، چشم بگشا، خودت ببین و بسنج که اسلام به چه معناست!

5 kommentarer:

Anonym sa...

کار افراطی ها مذموم است اما انتقاد شما از قران بی معنی است
خب همه دنیا ارتش دارند و وقت جنگ طرف مقابل را تکه و پاره میکنند فکر نمی کنم از هواپیماها برای دشمن گل پرتاب کنند بمب پرتاپ میشود و بمب هم سر و دست را از تن جدا میکند بلکه تن را تکه تکه میکند آیا از هواپیمای جنگی گل میندازند؟؟

Anonym sa...

درپاسخ به ناشناسی که گفت:"کار افراطی ها..." می گویم:
بله خشونت همیشه جزیی از زندگی بشر بوده است. اما این که تبلیغ شود و آن هم در کتابی که زبان خداوند است ترویج گردد ، معلوم است که در نهایت به آن افراط گرایی ها منجر خواهد شد.

Anonym sa...

قران :سوره ممتحنه آیه 8 و 9
(خداوند شما را باز نمی‌دارد از این که نیکی و بخشش بکنید به کسانی که به سبب دین با شما نجنگیده‌اند و از شهر و دیارتان شما را بیرون نرانده‌اند. خداوند نیکوکاران را دوست می‌دارد. بلکه خداوند شما را بازمی‌دارد از دوستی ورزیدن با کسانی که به خاطر دین با شما جنگیده‌اند، و شما را از شهر و دیارتان بیرون رانده‌اند، و برای اخراج شما پشتیبانی کرده‌اند و یاری داده‌اند. )
پس قران میگوید کلوخ انداز را پاداش سنگ است
محمد پیامبر وقتی از شهرش بیرونش کردند و قصد جانش نمودند فرمان دفاع از خود را از خدایش گرفت به همین سادگی
لطفا ایات قران را تکه تکه نبینید

Anonym sa...

من یک آیه از خودم ودر می کنم و می گویم ای اهل ایمان شما تا کنون گول شیطان راخورده اید پس بزودی و بجد فوج فوج از این دین موهوم(اسلام) خارج شوید باشد که عاقبت بخیر شوید،زنده باد زرتشت زنده باد عیسی مسیح : یک مسلمان پشیمان

Anonym sa...

اول این یک معنویت انحرافی هست و ربطی به اسلام ندارد
در بمباران درسدن در جنگ جهانی 22000 نفر در عرض 2 روز مردن ، کل مردم شهر ، آسفالت خیابان ذوب وروان شد ، 220000 نفر در هیروشمیا مردند که شامل کودکان نوزادان و پیرمردها میشد ،هنوز کسی قادر به دیدن فجایع زندان ابوغریب نیست ، همه چیز رو گردن اسلام نندازید