21 nov. 2011

یورش و اذیت و آزار مردم روستاهای اطراف شهر ارومیه توسط نیروهای سپاه پاسداران



نیروهای سرکوبگر سپاه پاسداران از قرارگاه حمزه سید شهدا به روستاهای اطراف شهر ارومیه شبانه یورش می برند ، ساکنین آنها را مورد اذیت وآزار،تهدید و از آنها باجگیری می کنند.

در طی هفته های اخیر نیروهای سپاه پاسداران که وابسته به قرارگاه حمزه سید شهدا هستند طی ساعات شب پس از تیراندازی در روستا به منازل مسکونی آنها یورش می برند.روستاییان را مورد ضرب و شتم و تهدید قرار می دهند واقدام به باجگیری می کنند . روستاییانی که نسبت به رفتارهای وحشیانه آنها اعتراض می کنند دستگیر،مورد شکنجه و مدتی در بازداشت نگه داشته می شوند.خانواده های زندانی سیاسی از هدفهای اصلی آنها هستند.

آخرین حملات آنها مدتی پیش در روستای "مارنه" از توابع ارومیه روی داد . نیروهای سپاه پاسداران ابتدا اقدام به تیراندازی در نقاط مختلف این روستا نمودند و سپس به منازل مردم یورش بردند و اموال آنها را ربودند. تعدادی از مردم این منطقه نسبت به اعمال آنها دست به اعتراض زدند که مورد ضرب وشتم وحشیانه قرار گرفتند و پس از آن دستگیر و برای مدتی در بازداشت نگه داشته شدند.

اسامی تعدادی از این نیروهای سرکوبگر سپاه پاسداران وابسته به قرارگاه حمزه سید شهدا که در یورشهای وحشیانه علیه مردم فقیر و محروم این منطقه اقدام به باجگیری،ضرب وشتم و بازداشت آنها می نمایند به قرار زیر می باشد: هجار عمری،امیر گلشی،عصمت گلشی وکامی گلشی می باشند. این افراد در روستای "هورسین" از توابع ارومیه مستقر هستند