1 maj 2014

تظاهرات وراهپیمائی روز کارکر(1. ماه مای) در استکهلم - سوئد


پیام روز کارگر

بیانیه مشترک انجمن رهایی جوانان ایران و سازمان ایرانیان سکولار دمکرات به مناسبت روز کارگر و روز معلم

« کار» و « کارگر» را پاس بداریم

روز جهانی کارگر و روز معلم در ایران را به همه کارگران و معلمان زحمتکش میهنمان شاد باش گفته و امید داریم که تلاش همگان در راستای براندازی جمهوری اسلامی برای آزادی احزاب ، سندیکاها ، رسانه ها وعدم وجود جو خفقان ، سرکوب و تبعیض در میهنمان ایران ، همراه با جنبشی حق طلبانه در جهت احقاق حقوق بر حق همه اقشار تولیدگر و سازنده باشد .

هم میهنان

همه ما میدانیم که امروز بیشترین ظلم جمهوری اسلامی را قشرهای کارگر ، تولیدگر و خدمتگذار جامعه تحمل می کنند .

در میهنمان ایران فرهنگ سودجویی و استثمار را جمهوری اسلامی ترویج و نهادینه کرده است . نتیجه بی لیاقتی و بی دانشی سردمداران جمهوری اسلامی و فرهنگ فئودالیسم و استثمارگرایانه آخوندی در فقر عمومی و فساد اقتصادی نمایان است . قشر انحصارگر آخوند ، از طرفی خود و خویشاوندان خود را بر همه مسندهای قدرت اقتصادی نشانده است و اموال ملی و میوه کار زحمتکشان را به مصارف قومی و عقیدتی خود میرساند و از طرفی دیگر با گسترش و ترویج فرهنگ انگل گرایی و اقتصاد مصرفی امکان کار و شوق تلاش را نیز از مردم گرفته است . انسجام و تلاش در جهت مبارزه با تمامیت رژیم آخوندی و براندازی آن ، تنها راه برون رفت از وضعیت اسفبار اقتصادی ـ اجتماعی کنونی و دستیابی به شکوفایی اقتصادی و پیشرفت و ترقی در جامعه ایرانی است . برای براندازی نیازمند انسجام در اپوزسیون و انسجام کارگران و معلمان در تشکلهای سندیکایی خارج از حاکمیت هستیم . این انسجام هم برای گذار از جمهوری اسلامی و هم برای ساختن ایرانی سکولار ـ دموکرات در فردای آن لازم است .

خوشبختانه در این وانـفسـای اجتماعی و در این باتلاق متعفن آخوندی « مردمان پُرکار » و مبارزان ایثارگر کم نیستند که بدون توجه به فضای حاکم بر جامعه به تلاش سازنده و مفید خود ادامه می دهند . این مردمان را در کارخانه ها ، در مزرعه ها ، در حرکتهای اعتراضی و در زندانهای جمهوری اسلامی می توان یافت . مردمان پُرکار و کنشگران مبارز را دریابیم و در حمایت از آنها دریغ نکنیم . ما به نوبه خود و بعنوان عضوی کوچک ولی آگاه و بیدار جامعه ایرانی تلاش آنها را ارج می نهیم و امید داریم که به آن درجه از آگاهی و کنش گرایی برسیم که بتوانیم خود را همگام و همراه این عزیزان نماییم .

هم میهنان

در مقابل فرهنگ بت پرستی ، انگل گرایی و خرافه گرایی آخوندی تنها « کار » و « تلاش » مفید و کارساز در راستای فرهنگی متمدن و معتقد به انسان گرایی ، تولیدگری و هم گرایی پسندیده و شایسته است . باشد که ایرانیان در جنبشی هم گرایانه شوق خود را در بودن ، تلاشی بدانند که خردمندانه با عشق به همنوع درآمیزد و میوه دهد .


با ما باشید .


زنده باد ایران


زنده باد آزادی


اردیبهشت ماه ۱۳۹۳


انجمن رهایی جوانان ایران


سازمان ایرانیان سکولار دمکرات

























Inga kommentarer: