27 juni 2012

آهای وزارت اطلاعاتی که پدر یاشار را گروگان گرفته ای، آن امام نقی که ما در کمپین داریم، هیچگاه گروگان گیری نمی کند!/پدر یک وبلاگ نویس را گروگان گرفته اند!





لابد بسیاری از شما، «کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان» را می شناسید، و اگر با این کمپین آشنا باشید، می دانید که یکی از اعضا اصلی آن، هنرمندی است که نام مجازی (یاشار نقی پژوه) را برگزیده است.

او یک دانشجوی ساکن اروپا است، نام واقعی او نیز یاشار خامنه است. چند هفته ای است که وزارت اطلاعات ایران، با بی شرمی تمام، پدر او را گروگان گرفته است و از او می خواهد که پیج کمپین امام نقی را ببندد و خودش هم به ایران باز گردد! 


در حالی که اصولا این جوان بیچاره، صاحب صفحه کمپین امام نقی نیست! و بازگشت او به ایران هم مساوی با شکنجه و اعدام است! 


یاشار خامنه، نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولین وزارت اطلاعات منتشر کرده و در آن یادآور شده که هیچ گاه «نوح» را به خاطر پسرش مجازات نکرده اند. اینجا نیز می بینید که ادمین صفحه کمپین امام نقی، اظهارات او را تایید کرده است. 

چنین عمل زشتی، در حد حکومت های دیکتاتور هم نیست، و حتی از شان دزدان دریایی سومالی نیز پایین تر است! حداقل دزدان دریایی سومالی در قبال گروگان گیری و آدم ربایی، خواسته معقولی را بیان می کنند (مثلا می گویند یک میلیون دلار) و خواسته ای را بیان نمی کنند که کسی توان انجامش را نداشته باشد! 

در اینجا باید درود فرستاد به شرف دزدان دریایی سومالی، چون گویا شرافت و مناعت طبع آنها، از وزارت اطلاعات و ولی فقیه ایران، بالاتر است! 


به مسولین وزارت اطلاعات که دست به چنین آدم ربایی زشتی زده اند، یادآور می شوم که چنین عملی، بی پاسخ نخواهد ماند. خود آنها بهتر از هر کسی می دانند این رژیم در آستانه سقوط است. 



آدم ربایی، یکی از زشت ترین جرائم است و در همه دنیا، مجازات های سنگینی را دارد. مسولین وزارت اطلاعات، به یاد داشته باشند که در فردای آزاد ایران، باید بابت این عمل، پاسخ گو باشند، چه آنکه حتی مطابق قانون احمقانه جمهوری اسلامی نیز، این عمل جرم بزرگی است. 


این افراد مطمین باشند در صورتی که پدر یاشار را آزاد نکنند، زندان های طولانی مدت در انتظار آنها است، چرا که این کار آنها، یک جرم واضح و روشن است.

 وبلاگ گمنامیان

Inga kommentarer: