18 juni 2012

آقایان اصلاح طلب، خامنه ای مسئول ریختن خون ندا و سهراب است، اما شما نیز مسئول هدر رفتن آن خون و ادامه یافتن جنایات خامنه ای هستید!

دقیقا سه سال پیش، وقتی تصاویر تظاهرات میلیونی مردم را می دیدم، بغض گلویم را گرفت و گفتم همانطوری که دوازده سال پیش خاتمی به دانشجویان و مردم خیانت کرد، اینبار نیز اصلاح طلبان به کمک رژیم می آیند و حیات آنرا تضمین می کنند.


پیش بینی غم انگیز من درست بود. اصلاح طلبان به مدد خامنه ای آمدند، مبادا که رژیم دیکتاتوری مذهبی ایران، عوض شود.


اکنون همه می دانند که خط قرمز اصلاح طلبان، ولایت فقیه و حفظ نظام دینی است.


در پانزده سال گذشته، هر گاه نیرویی جمع شده تا برای سرنگونی این رژیم اقدامی صورت گیرد، اصلاح طلبان پا به میدان گذاشته اند تا در نقش سوپاپ رژیم، آنرا به صورت بی خطر (برای رژیم) تخلیه کنند.


سال هفتاد و شش، خامنه ای بر سر کار آمد و این نقش را به شکلی بسیار زیبا(!) به پایان رسانید و سه سال پیش نیز اصلاح طلبان، برای بار دوم، هنرنمایی کردند.


سه سال از انتخابات ریاست جمهوری گذشت، سه و نیم میلیون نفر از مردم برای دمکراسی به خیابان آمدند، اما ماله کشانی به نام اصلاح طلبان، به مردم خیانت کردند و در شرایطی که می شد رژیم خامنه ای را به راحتی سرنگون کرد، مردم را به خانه های خود برگرداند.


دلیل این خیانت نیز مشخص است، اصلاح طلبان در پی سرنگونی رژیم نیستند، آنها خواستار حکومت دینی هستند، یادمان نرود که خود آنها این حکومت دینی را سر کار آورده اند...!


وقتی که موسوی، دوران سرتاسر جنایت خمینی را دوران طلایی می داند، معلوم است که بدنبال سرنگون کردن نظام خامنه ای بر نخواهد آمد، چون اگر دوران خامنه ای طلایی نباشد، لابد نقره ای است...! 


وقتی دوران سرتاسر خمینی را دوران طلایی می نامند، معلوم است که مردم دلسرد می شوند و حاضر نخواهند بود برای دوران کشتار خمینی، جان خود را به خطر بیاندازند و به جلوی گلوله سگان خامنه ای بیاینند. 


هنوز آمار درستی در دست نیست که رژیم خامنه ای چند صد نفر را کشت و چند هزار نفر را زندانی کرد، چه تعداد انسان شکنجه شدند، اما قدر مسلم، مسول ادامه جنایات خامنه ای، همین اصلاح طلبانی هستند که از تبدیل ایران به دمکراسی می ترسیدند.


نکات ذیل را باید در نظر داشته باشیم:


- اصلاح طلبان به دمکراسی اعتقاد ندارند، از نظر انها حکومت متعلق به خدا است. مسیر قدرت از نظر انها، از صندوق رای نمی گذرد.
- بسیاری از اصلاح طلبان در جنایات سی ساله رژیم، حضور مستقیم داشته اند.
- بسیاری از اصلاح طلبان، فساد مالی بسیار داشته اند.
- در یک نظام دمکراتیک، اصلاح طلبان در قدرت هیچ جایی نخواهند داشت، چون نه مدیران شایسته ای هستند و نه سابقه سالمی دارند.


اصلاح طلبان می دانستند که اگر رژیمی دمکراتیک و غیر دینی بر سر کار بیاید، کسی از آنها به عنوان اسب عصاری هم استفاده نخواهد کرد، چون نه لیاقت مدیریت را دارند و نه سلامت اقتصادی آنرا.


آقای اصلاح طلب، این خامنه ای بود که دستور ریختن خون ندا و سهراب را صادر کرد، اما مسئول ادامه جنایات خامنه ای، شما اصلاح طلبان هستید...!


بدون شک، تاریخ خیانت شما را فراموش نخواهد کرد.

Inga kommentarer: