5 feb. 2011

اسلام، دین برابری و مساوات







اینجا سرزمین دین خداست، سرزمین اسلام، دین برابری و مساوات! اینجا قائنات است پارهٔ تن‌ ایران، این دیار ثروتمند آرمیده بر دریا دریا نفت. و من مانده‌ام کجاست دلارهای نفتی‌ ک به فریاد مردم تشنه قائنات برسد، به فریاد پیرزنان و پیرمردانی که همهٔ عمر کار و تلاش کرده اند، کشاورز و دامدار بوده اند، و حال باید در خرابه‌های زادگاهشان اشک بریزند و در فقر و فلاکت انتظار مرگ را بکشند.






چه کسی‌ مسئول ۸ سال خشکسالی در قائنات است؟مگرنه اینکه سیاست‌های غلط این دولت خدمتگزار! به این همه مصیبت دامن زده است، ومگرنه اینکه مدیریت غلط منابع آب سرزمینی را که هزاران سال مولد بوده به نابودی کشنده است.






حال این مردم می‌گویند کشور اسلامی شده که به داد ما برسد، آیا به راستی‌ داد رسی‌ هست؟ مگر نه اینکه اینجا سرزمین امام زمان است، کجایند مدعیان؟ کجایند رئیس جمهور دروغ گو و رهبر دزدش ؟ چرا به فریاد این مردم نمی‌رسند؟


فقر و اختلاف طبقاتی جای جای این کشور را در بر گرفته و محدود به یک شهر یا یک روستا نیست. مردمان این سرزمین هر روز فقر را زندگی‌ میکنند و با عمق وجودشان لمس میکنند.














چه زنانی که برای حفظ شرافت ناچار به فروش کلیه شده اند تا بتوانند برای خود سقفی فراهم کنند، و چه مردانی که برای تامین خانواده به فروش اعضای بدنشان روی آورده اند و چه درد تلخیست.






اما این زنان و مردان کیستند که استیصال آنها را به فروش قطعه‌های بدنشان وادار ساخته، و چه شد که به این خاک سیاه نشستند. به گمانم اینها، همان‌ها هستند که شغلشان را به لطف خدمات دولت امام زمان و واردات اجناس بنجل چینی‌ از دست داده اند و هیچ سهمی از بیت‌المال و دلارهای نفتی‌ ندارند.






و یا شاید زنانی که از ترس بیماران جنسی‌ دست پروردهٔ حکومت اسلامی، توان دوام در هیچ شغلی‌ ندارند، مگر که تن به هرزگی صاحب کاری بدهند که وقیحانه چیزی جز یک کلای جنسی‌ در آنها نمی‌بیند.






و من این سوال را فقط و فقط از رهبر فرزانه! آیات الله خامنه‌ای می‌پرسم، که آیا این انسانها و عمق درد و رنجشان را میبیند و باز چشم بر آنها می‌بندد، و آیا هنوز ذره‌ای انسانیت در وجودش باقی‌ مانده است؟






گمان نمیکنم گویا که اینان جز به حفظ قدرت به چیزی نمی‌‌اندیشند، و جز اینکه سرمایه‌های این سرزمین را وقف پرورش مزدور در لبنان، فلسطین و ایران کنند، چاره‌ای دیگر برای بقای خود متصور نیستند. ننگ بر آنها باد.



Inga kommentarer: