29 jan. 2011

شیوۀ جدید سرکوب ،همراهی پاسداربندها با زندانیان سیاسی بیمار




روز پنجشنبه 7 بهمن ماه وضعیت جسمی زندانی سیاسی ارژنگ داودی بدلیل شرایط سخت و غیر انسانی در سالن 12 بند 4 زندان گوهردشت کرج به وخامت گرایید و برای مدت کوتاهی با همراهی پاسداربندها به بهداری زندان منتقل شد.
همراهی پاسدار بندها با زندانیان سیاسی به بهداری زندان، شیوۀ جدید وزارت اطلاعات برای کنترل شدید زندانیان سیاسی می باشد تا زندانیان سیاسی نتوانند با سایر زندانیان در بهداری زندان ارتباط برقرار کنند و وضعیت وشرایط خود را با آنها در میان بگذارند.
وضعیت جسمی زندانی سیاسی ارژنگ داودی همچنان حاد می باشد ولی وزارت اطلاعات مانع درمان جدی او است.
تعدادی از بازجویان وزارت اطلاعات برای تشدید فشار و اذیت وآزار و ایجاد محدودیتهای غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی در زندان مستقر شده اند.فردی که فشارها و اذیت وآزارها را علیه زندانیان سیاسی به اجرا در می آورد فرجی جانشین اطلاعات زندان گوهردشت کرج می باشد. این فرد از زمان انتقال زندانیان سیاسی به سالن 12 بطور متمرکز زندانیان سیاسی را مورد تهدید،تحت فشارهای غیر انسانی و محدودیتهای مختلف قرار می دهد. 
فرجی نژاد از شکنجه گران معروف زندان گوهردشت کرج می باشد و ما بارها گزارشهای مستندی در مورد شکنجه های ضدبشری وی علیه زندانیان انتشار داده بودیم. این جنایتکار علیه بشریت در قتل ،تجاوز جنسی،استعمال باتون،شکستن دست و پای زندانیان و شکنجه های که منجر به ناقص کردند اعضای بند زندانیان می شود نقش دارد.
صادق لاریجانی منصوب ولی فقیه علی خامنه ای و وزارت اطلاعات دستور ایجاد شرایط غیر انسانی و محدودیتهای سخت علیه زندانیان سیاسی را صادر کرده اند و سازمان زندانها و شکنجه گران وزارت اطلاعات در حال اجرای دستورات ضدبشری آنها علیه زندانیان سیاسی در سالن 12 بند 4 می باشند