17 sep. 2012

کتک خوردن یک روحانی توسط دختر «بدحجاب» پس از «امر به معروف»



مگر میشود یک آخوند از یک دختر کتک بخورد و ازش شکایت نکند ؟ اصلا هیچ آدم عاقلی میاد دست رو کسی‌ بلند کند آن هم به این وضعیت؟ مگر اینکه طرف باهاش کاری کرده باشه یا رفتاری کرده باشه که خون جلو چشم دختر را گرفته !! حالا اگه شکایت هم نکرده احتمالش هست که خودش یک ریگی به کفش خودش بوده .هیچکس نه، اون هم شماها ! فکر کن ! واقعا خیلی‌ خندیدیم .




خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، امروز دوشنبه (۲۷ شهریور) با انتشار گزارشی از ضرب‌وشتم یک «روحانی آمر به معرف و ناهی از منکر» در شهرستان شهمیرزاد در استان سمنان توسط دو دختر «بدحجاب» خبر داده است.


«حجت‌الاسلام سید علی بهشتی»، که پیش نماز مسجد جامع شهمیرزاد است، در شرح ماجرای کتک خوردن خود در روز ۳۱ مرداد ماه سال جاری، به دلیل آنچه «امر به معروف» نامیده، به خبرگزاری مهر گفته است:

«خیلی قادر به راه رفتن نیستم اما از آنجایی که قصد داشتم بعد از ماه مبارک رمضان نیز درب مسجد به روی مومنان بسته نشود، برای اقامه نماز ظهر عازم مسجد شدم، دو دختر جوان در حال گذر بودند که یکی از آن‌ها بد‌حجاب بود. محترمانه تذکر دادم: «خانم خودت را بپوش» که در جوابم گفت: «تو چشما‌هایت را ببند»، این حرف او برای من بسیار سنگین و ناراحت کننده تمام شد.

در آن لحظه متاسف شدم که بد‌حجاب‌ها خواسته باشند به افراد متدین امر کنند چشم‌هایتان را ببندید، دوباره تذکر دادم اما نه تنها خودش را نپوشاند، بلکه به من توهین هم کرد، از او خواستم دیگر توهین نکند اما شروع به فریاد زدن و تهدید کردن کرد، «من را هل داد و به زمین انداخت»، با کمر به زمین افتادم و دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد، فقط ضربات لگد این دختر را که به جانم افتاده بود و توهین می‌کرد حس می‌کردم.

هنوز جای کتک‌ها داغ بود، لذا درد بر من چیره نشده بود، با‌‌ همان حال نماز جماعت را امامت کردم تا ثوابش برای سایرین ضایع نشود، بعد از نماز از حال رفتم وقتی به حال آمدم متوجه شدم که اورژانس من را به بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر منتقل نموده است.

در بیمارستان عکس، سی تی اسکن و سایر مراحل تشخیص بیماری را طی نموده و چون حال مناسبی نداشتم، شبانه به بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان اعزام شده و سه روز در آن بیمارستان بستری شدم و در ‌‌نهایت تشخیص پزشکان کوفتگی مهره‌های کمر بود که بعد از گرفتن نوار قلب و…، راه درمان را در استراحت مطلق دیدند، بنده در حال حاضر برای غذا خوردن و حتی احتیاجات شخصی خود را با کمک همسرم برطرف و انجام می‌دهم.»

به نوشته‌ی خبرگزاری مهر، وی درحالی‌که گفتگو برایش مشکل بود، افزود: «…در هنگام حادثه فقط یک جوان مسجدی به همراه همسرش بر بالینم حاضر شد و آن دختران را شناسایی کرد، با اینکه در این روز‌ها از لحاظ روحی و جسمی، بد‌ترین روزهای زندگیم را سپری می‌کنم، اما شکایت نکردم، چون معتقدم که اجر درد کشیدنم در قبال انجام وظیفه الهی و واجب امر به معروف و نهی از منکر با هیچ چیزی قابل قیاس نیست، اما اگر دادستان و مسوولان از جنبه عمومی، خواهان برخورد با این اهانت‌کنندگان به لباس شریف روحانیت، سادات و از همه مهم‌تر به دستورات اسلام می‌باشند، حرفی ندارم، البته طوری این مسأله باید هشدار داده شود که مقدمه‌ای برای مقابله با وضعیت اسف‌بار حجاب در شهمیرزاد شود.»

در همین ارتباط حسن رجبی، دادستان مهدیشهر که شهمیرزاد از توابع این شهرستان می‌باشد، در خصوص آخرین روند این پرونده به خبرنگار مهر گفت: «نباید انتظار داشته باشید که درباره موضوع محرمانه ضرب و شتم در انظار عمومی به شما پاسخگو باشم، حضور شما به عنوان خبرنگار نزد بنده اصلا صحیح نیست، تا تحقیقات تمام نشود، اجازه نداریم هیچ‌گونه اظهارنظر و مصاحبه‌ای داشته باشیم، اما مطمئن باشید که موضوع در مرحله تحقیقات قرار دارد.»

خبرگزاری مهر در ادامه‌ی این گزارش می‌نویسد: «متاسفانه این چندمین باری است که قداست لباس روحانیت آن هم در قامت یک آمر به معروف و ناهی از منکر، از بین رفته وشان روحانیت به راحتی مورد توهین قرار می‌گیرد، اتفاقاتی نظیر این حادثه که برای حجت الاسلام سید علی بهشتی در شهمیرزاد رخ داد، کم نیست؛ پیش از این حجت‌الاسلام سید محمود مصطفوی منتظری در خیابان ۳۰ متری نیروی هوایی تهران، حجت الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران در خیابان شریعتی پایتخت، یک روحانی در منطقه تهران‌پارس و حاج آقا خیراندیش مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز و… همگی به خاطر انجام به تکلیف شرعی خود و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر کتک خورده و در برخی موارد دچار صدمات جبران‌ناپذیری شده‌اند.»

Inga kommentarer: