17 okt. 2014

چه کسی پشت اسید پاشی های اصفهان است؟


وقتی میگوییم داعش همین جاست تردید نکنید، وقتی میگوییم ما جماعت خواب زدگان هستیم تردید نکنید. این ما که امروز برای کوبانی گلو پاره میکنیم، در مورد فجایعی که بر زنان ایران زمین میرود فقط سکوت کرده ایم. سکوت کرده ایم که نه تنها زنان و دخترانمان را از کمترین حقوقشان محروم کنند، که امروز کار به جایی رسیده که امنیت جانی هم از آنها سلب شده.

شنیدن اخبار اسید پاشی ها به زنان کم حجاب در اصفهان و سکوت ما واقعا ننگ آور است. بترسیم از آینده ای که این نظام کثیف برای زنان ایران ترسیم کرده است که همان خانه نشینی است. جدا به کدام سو میرویم؟ اینجا حکومت طالبان و داعش به پا شده است. کثافت و اختلاس و دزدی سراسر این حکومت را گرفته است و نمایندگان بی لیاقت منتصب رهبر، بی سر و صدا مشغول تصویب طرح هایی برای خانه نشین کردن زنان هستند. آنجا هم که زورشان نمیرسد یک مشت وحشی قداره بند را راهی کوچه و خیابان کرده اند تا به جان زن و بچه های مردم بیاندازند. بترسیم از فردایی که زنان ما جرات حضور در خیابان را نداشته باشند.

من رد پای نظام کثیف اسلامی را پشت این اسید پاشی های اخیر میبینم، که اگر غیر ازاین بود باید مجرمین ظرف یک روز پیدا میشدند. اما اینها از نظر نظام مجرم نیستند، مجرم فقط زنان و دخترانی هستند که میخواهند آزاد باشند و زندگی کنند، مجرم هپی ها هستند. مجرم جوانی است که به خاطر ۱۷ هزار تومان اعدام میشود نه اینها که میلیاردها دزدیده اند و به هیچ کس هم جوابگو نیستند. و ما هم تهدید به سکوت میشویم. به قول ایرج میرزا:

بعد از این بر وطن و بوم و برش باید رید
به چنین مجلس و بر کر و فرش باید رید




Inga kommentarer: