25 sep. 2015


حوادث اخیر چنانچه تو سواحل تایلند رخ میداد میشد «خشم الهی» ولی تو مکه میشه «بی کفایتی عربستانی ها»!


24 sep. 2015

عید قربان عید خشونت



روز حماقت انسان

روز خون

روز خشونت

روز کشتن

آخه چگونه کشتن یک جاندار میتونه برای شما شگون داشته باشه یا شادی داشته باشه ؟ نذرمیکنی اگه فلان اتفاق که تو دوست داری بیفتد یک جاندار را بکشی ؟ با شما هستم خانم و آقای مسلمان! یک کم فکر کن به نظرت منطقی میاد ؟ به خودت بیا  :(

همین ....





















13 sep. 2015

REGIME CHANGE



http://koneshgarayan.org/?page_id=2366

اصول پايه ای : آزاديخواهی ، مردم سالاری ، جدايی دين و دولت
سياست : بهترين برای بيشترين
سامان سياسی : ساماندهی دو مرحله ای بر پايه کنشگرايی
مرحله يکم : تشکيلات مبارزاتی برای هدايت مبارزه
مرحله دوم : تشکيلات سياسی برای حضور در صحنه سياسی و حکومتمداری در فردای پيروزی
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
اصول پايه ای کانون عبارتند از :
آزاديخواهی ، مردم سالاری ، جدايی دين و دولت



برای تعريف و تشريح اين اصول به چهار منشور اساسی و بنيادين حزب مراجعه شود. اين منشورها برگرفته از بيانيه جهانی حقوق بشر هستند و جزئيات باوری کانون را تشريح می کنند.



يکی از کنش های کانون در فردای آزادی ايران ارائه اين منشورها به مجلس موسسان برای کمک به تدوين قانون اساسی فردای ايران خواهد بود . اين اصول و منشورها می توانند هم پيش گفتاری و هم منبعی برای تدوين قوانين آينده قانون اساسی نظام مردم سالار ايران نوين و آزاد باشند.



آزاديخواهی : (منشور حقوق اساسی و طبيعی بشر)



ما خواستار احترام و پايبندی به آزادی های سياسی ، اجتماعی و فردی هستيم. آزادی حد ندارد مگر آنجا که به آزادی ديگری لطمه بزند.



مردم سالاری : (منشور مردم سالاری و منشور رشد و تکامل در جامعه)



به باور ما يک جامعه پويا و متکامل مردم سالار است. مردم سالاری بدين معناست که مردمان حق انتخاب از ميان گزينه های متفاوت را دارا هستند. تنها معيار رای مردم است و هر انتخابی نيز از نظر زمانی محدود و مشروط به تداوم مقبوليت مردم است. يکی از مشخصات مهم نظام مردم سالار امکان تبديل شدن اقليت به اکثريت در جامعه است. نيروهای سياسی ای که بخاطر دست نيافتن به اکثريت آرای مردم در خارج از دولت قرار می گيرند ، بايد فرصت تبليغ و فعاليت در جامعه برای دستيابی به رای اکثريت را در انتخابات بعدی داشته باشند. حکومت مردم سالار موظف است شرايط لازم عملی و حقوقی را برای اين منظور فراهم نماید.

در نظام مردم سالار حفاظت از تماميت ارضی ايران وظيفه هر دولت خواهد بود و همچنين مناطق و استانها از اختيارات لازم برای اداره امور اداری منطقه خود برخوردار خواهند بود.



جدايی دين و دولت : (منشور جدايی دين و دولت)



دولت و حکومت دين رسمی ندارد. ايران از اقوام و باورهای دينی متفاوت تشکيل شده اند و هيچ دينی نسبت به دين ديگری برتری ندارد. اعتقادات مذهبی مردم مورد احترام ولی نمی توانند منبع و يا ماخذ تصميم گيری و قانون گذاری کشوری در حوزه های اقتصادی ، قضايی و يا اداری باشند. در تقويم رسمی کشور تنها اعياد و يادبودهای مهم اديان رايج مندرج و در صورت نياز به عنوان روزهای تعطيل اعلام خواهند شد.

در نظام مردم سالار مورد نظر ما نهادهای دينی فرصت تشکل و تکامل فرهنگی خود را خواهند داشت ولی اجازه حضور و دخالت سياسی را نخواهند داشت. داشتن و يا نداشتن باور دينی برای مديران منتخب مردم در دولت مورد اشکال نيست ولی حق دخالت دادن باورهای خود در امور دولتی را ندارند.

در جامعه هر فردی در داشتن و يا نداشتن باور دينی آزاد است . تنها باورها و اديانی که ضرر رسانی آنها بتوسط مراجع قضايی ثابت شده اند محدود و در صورت نياز ممنوع خواهند شد.


Think about that for a moment!