26 okt. 2014

چهارم آبان زادروز پادشاه دلسوز ایران زمین گرامی باد


امر به معروف و نهی از منکر تنها سلاحی است برای سرکوب مردم ایران


اون روزیکه خمینی در نوفل لوشاتوی فرانسه ودر بهشت زهرای تهران مردم را با وعده های دروغین آب وبرق مجانی، و مسکن و رفاه فریب داد، هدفش برپایی رژیم واپسگرای سرکوبگر بود. که البته این رو در زیر پوشش "حمایت از مردم ومستضعفین" پنهان کرده بود.

انتظار تغییر یا دگرگونی یا اصلاح ازاین رژیم فقط باعث ناامیدی میشه . از نظر من فقط با سرنگونی این حکومت فساد وفتنه خامنه ای و سرداران دزدش میشه ایران و ایرانیان را رهائی داد و یک ایران نوین بر پایه قانون ساخت.




25 okt. 2014

امروزدر استکهلم "سوئد "۲۵ اکتبر


اعلام همبستگی و همدلی گروههای سیاسی و حقوق بشری در استکهلم سوئد با انسانهای شریف و غیرتمند معترض امروز دراصفهان و تهران بر علیه حکومت زن ستیز اسلامی ایران .


نابود باد جمهوری اسلامی

،،،،،،،،
امنیت از ما دوره اسید پاش مزدوره
،،،،،،،
اسید پاشی جنایت ای هموطن حمایت
،،،،،،،
اسید پاشی قطع نشه ایران قیا مت میشه
،،،،،،
نیروی انتظامی چشمهای خواهرم کو
،،،،،
امر به معروف با اسید نمیخواهیم






































24 okt. 2014

دیروز در قم چه خبر بود؟


دیروز گروهی از ناهیان از منکر نزد مصباح یزدی در موسسه اش رفتند و وی در بحبوحه اسیدپاشی به صورت زیبای دخترکان سرزمین‌مان، بازهم تجویز به خشونت در اجرای امر به معروف کرد.

دیروز مصباح یزدی گفت: نهی از منکر با زبان خشک جواب نمی‌دهد

این تمساح بزرگ حوزه‌های‌علمیه افزود: «برخی مواقع امرکردن تنها برکاری یا نهی از اقدامی نتیجه‌بخش نیست و مقدماتی لازم دارد که علاوه بر پرهیز از ایجاد تنش درافراد، عکس‌العمل منفی آنها را هم در پی نداشته باشد. معمولا افراد درمقابل امر دیگران موضع‌گیری می‌کنند و دوست ندارند هیچ کس در کارشان دخالت کند و گاهی می‌بینیم فرد آمربه معروف را به قتل هم می‌رسانند، بنابراین باید بدانیم امربه معروف به زبان «خشک» جواب نمی‌دهد و باید روشی را جایگزین کرد که دیگران از آن استقبال کنند.»

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:«زمینه‌سازی به منظور اثرگذاری امربه معروف و نهی ازمنکر به ویژه در محیط‌هایی مانند دانشگاه‌ها لازم است. مشکلات درجامعه ما درحال گسترش هستند که ازجمله عوامل آن می‌توان به شبکه‌های ماهواره‌ای و برخی سایت‌های اینترنتی اشاره کرد والبته تساهل و تسامح بعضی مسئولان هم تاثیرگذاراست، بنابراین باید اختلافات را کنار گذاشت و از روی دلسوزی و با رعایت کامل احترام متقابل، افراد را هدایت کرد.»

پینوشت: این سخنان مصباح یزدی یک بار دیگر اثبات میکند که اسید پاشی های اخیر از کجا نشات میگیرد. همانطور که در سالهای گذشته سخنان این آخوند کثیف زمینه ساز قتل تعدادی از زنان در مشهد شد، اینبار نیز او همچنان به تحریک مزدوران بسیجی برای اعمال فشار و زور بر مردم اصرار میورزد ودر این راه هر جنایتی را نیز مجاز میداند و قصد دارد قسمت های دیگر نظام را نیز با خود در این جنایات همراه کند.

23 okt. 2014

براندازان اول آبان 1393 - خشونت و سرکوب ابزاری برای مخفی نگه داشتن ضعف است

سوالهای این برنامه :

١ - چرا ایران با سوریه , عراق و افغانستان فرق میکند .
٢ - چگونه ایرانیان میتوانند به جای "قدرت" ظاهری حکومت,به نقاط ضعف آن توجه کنند.
3- چگونه اپوزیسیون ایران میتواند از این "بر چسب" ناتوانی در اتحاد رهائی پیدا کند.
٣ - چند مثال از آلمان نازی در مورد سیاست ایجاد وحشت بین مخالفینش و گزافه گوئی در مورد میزان قدرتش

21 okt. 2014

دستگیری فیسبوک بازان به جای اسید پاشان در اصفهان!





این عین پستی و بزدلی است که به جای دستگیری و مجازات اسیدپاشان، اطلاعات سپاه اصفهان اقدام به دستگیری فیسبوک بازان میکند، این به هیچ گرفتن مردم است. این به هیچ گرفتن زندگی زنانی است که در چشم بر هم زدنی نابود شده اند. 

این عین رذالت است که رئیس جمهورنظام برای به درک واصل شدن یک آخوند یاوه گو۸۳ ساله، ۲ روز عزای عمومی اعلام میکند، اما برای مرگ زندگی زنان ایران فقط سکوت میکند، سکوتی که احتمالا نشانه رضایت کل این نظام از این همه ظلم به زنان این خاک است.

این نتیجه سکوت ماست، گویی که ما هم به بی صفتی گرفتاریم که صدایی نمیشویم، که فریادی نمیشویم بر سر این ظلم.

17 okt. 2014

چه کسی پشت اسید پاشی های اصفهان است؟


وقتی میگوییم داعش همین جاست تردید نکنید، وقتی میگوییم ما جماعت خواب زدگان هستیم تردید نکنید. این ما که امروز برای کوبانی گلو پاره میکنیم، در مورد فجایعی که بر زنان ایران زمین میرود فقط سکوت کرده ایم. سکوت کرده ایم که نه تنها زنان و دخترانمان را از کمترین حقوقشان محروم کنند، که امروز کار به جایی رسیده که امنیت جانی هم از آنها سلب شده.

شنیدن اخبار اسید پاشی ها به زنان کم حجاب در اصفهان و سکوت ما واقعا ننگ آور است. بترسیم از آینده ای که این نظام کثیف برای زنان ایران ترسیم کرده است که همان خانه نشینی است. جدا به کدام سو میرویم؟ اینجا حکومت طالبان و داعش به پا شده است. کثافت و اختلاس و دزدی سراسر این حکومت را گرفته است و نمایندگان بی لیاقت منتصب رهبر، بی سر و صدا مشغول تصویب طرح هایی برای خانه نشین کردن زنان هستند. آنجا هم که زورشان نمیرسد یک مشت وحشی قداره بند را راهی کوچه و خیابان کرده اند تا به جان زن و بچه های مردم بیاندازند. بترسیم از فردایی که زنان ما جرات حضور در خیابان را نداشته باشند.

من رد پای نظام کثیف اسلامی را پشت این اسید پاشی های اخیر میبینم، که اگر غیر ازاین بود باید مجرمین ظرف یک روز پیدا میشدند. اما اینها از نظر نظام مجرم نیستند، مجرم فقط زنان و دخترانی هستند که میخواهند آزاد باشند و زندگی کنند، مجرم هپی ها هستند. مجرم جوانی است که به خاطر ۱۷ هزار تومان اعدام میشود نه اینها که میلیاردها دزدیده اند و به هیچ کس هم جوابگو نیستند. و ما هم تهدید به سکوت میشویم. به قول ایرج میرزا:

بعد از این بر وطن و بوم و برش باید رید
به چنین مجلس و بر کر و فرش باید رید




16 okt. 2014

وقتی وقاحت را پایانی نیست!




عربستان این روحانی شیعه اهل عربستان را محکوم به اعدام کرده است. به اتهام فتنه!





شیخ نمر باقر النمر متهم است به "فتنه" چرا که راهپیمایی هایی را در منطقه شیعه نشین راه اندازی کرده بود. 
معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی گفته که: عربستان باید منتظر واکنش جهان اسلام(!) باشد.

البته به نظر میرسد او هرگز مبادرت به اقدام مسلحانه نکرده و فقط راهپیمایی های اعتراض آمیزی را ترتیب داده بوده و حالا محکوم به اعدام شده است به جرم فتنه گری که حکمی است ظالمانه.

فقط درشگفتم از وقاحت این حکومتی که خود به حکم فتنه گری جنایت ها و تجاوز ها کرده و میکند، چطور میتواند به این حکم اعتراض کند!

چطور میتواند به این حکم اعتراض کند وقتی خود به حکم فتنه گری نخست وزیر و رییس مجلس خودش را "بدون محاکمه" حصر خانگی می کند. چطور به این حکم اعتراض میکند وقتی چندین نفر را اعدام کرده و صد ها نفر را در زندان انداخته ،کهریزک درست کرده، و ... 

به نظر میرسد وقاحت بی پایان، و جماعت در خواب راز ماندگاری این ظلم است.

در هر حال ما منتظر واکنش جهان اسلام (!!!!) هستیم.



12 okt. 2014

ترانه "نترس " در اعتراض به حکم اعدام ریحانه

تقدیم به  تمام کسانی که در مقابل حکم ضد بشری اعدام ساکت نماندند.
با ترانه زیبای نترس اثر بانو الین سرکیسیان





پرونده ريحانه جباري در مرحله مصالحه است



به گزارش هرایران غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری تهران اعلام کر

د
 پرونده ریحانه جباری، دختر محکوم به اعدام در «مرحله مصالحه است.»

به گزارش روز شنبه ۱۹ مهر روزنامه اعتماد، اسماعیلی گفت: «چهارشنبه هفته گذشته، مذاکراتی با اولیای دم در این‌باره داشتیم و امیدواریم رضایت خود را اعلام کنند.»

وی افزود: «در صورت اعلام رضایت اولیای دم، حکم قصاص تغییر می‌کند اما اگر خانواده مقتول رضایت ندهند حکم را اجرا می‌کنیم.»

ریحانه جباری دختر ۲۶ ساله ایرانی از هفت سال پیش تا به امروز به اتهام قتل در زندان به‌سر می‌برد. ریحانه در ۱۹ سالگی مرتکب قتل شد و در فروردین ۱۳۹۳، پس از هفت سال حضور در زندان، به‌ جرم قتل مرتضی عبدالعلی سربندی، ۴۷ ساله، به قصاص محکوم شد.

در همین حال روزنامه شرق در شماره امروز شنبه متنی به نقل از ریحانه جباری منتشر کرده که وی در آن از خانواده سربندی خواسته تا او را ببخشند.

ریحانه جباری نوشته است: «مرا به مادرم ببخشید. او به من قول داده در صورت این بخشش، تمام مفاخر را در تالار وحدت جمع کند و آنان به شما ادای ‌احترام کنند. قول داده بنیادی با نام سربندی تأسیس کند که تمام زندانیان محکوم به مرگ و خانواده‌های آن‌ها را مدد کند.»
http://hriran.com/1389-09-10-15-49-17/1389-09-13-18-53-36/12718-1393-07-19-21-20-12.html

1 okt. 2014

توقف 10 روزه در اعدام «ریحانه»


ما 10 روز وقت داریم برای نجات ریحانه

خانواده ی محترم سربندی اگر تنها 1 درصد فکر کنند که ابهامات موجود در پرونده ممکن است باعث بیگناهی ریحانه باشد و عذاب وجدان و درد و رنج بعد از قصاص نفس کشیدن را بر تمام اهل خانواده دیگر هرگز به راحتی میسر نخواهد کرد باید از قید این حکم بگذرند امروزقدرت در دستشان است غره نشوند دنیا اینگونه نخواهند ماند بر فرض اینکه ریحانه اصلا قاتل هم بوده انسانیت حکم میکند که خون را با خون نشویند یکی از راههای عزت در دنیا گذشت است .

به گزارش خبرنگار ایران، وقتی اعدام سحرگاهی «ریحانه» یک روز پیش‌تر در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی انتشار یافت واکنش‌های زیادی را در پی داشت تا اینکه دو وزارتخانه ارشاد و دادگستری به تلاش ویژه‌ای دست زدند. یک مقام ارشد وزارت ارشاد اسلامی در این‌خصوص گفت: «وقتی ساعت 5 عصر در جریان اجرای حکم اعدام ریحانه قرار گرفتیم با رایزنی‌ها در سطح وزرا و با همت پورمحمدی وزیر دادگستری 10 روز مهلت غیرقابل تمدید گرفته شد تا خانواده ریحانه بتوانند تلاش کنند و رضایت بگیرند.