31 jan. 2014

دست دادن با زن کافر حرام است


خیلی از ما بدون اینکه به این نکته توجه کنیم که دست دادن زن و مرد در دین اسلام حرام است این کار را انجام میدهیم با این که در یک کشور مسلمان زندگی میکنیم و این کار خلاف قانون اسلام است .چرا که خیلی از ما میدانیم که از نظر انسان امروز و جوامع مترقی که در ان زن و مرد با هم برابرند دست دادن به نشانه احترام و دوستی بین مرد با مرد ویا مرد با زن هیچ فرقی نمیکند و تنها درجوامع عقب افتاده است که یک عده آدم مریض روانی برای حفظ قدرتشان با این گونه مسائل و قوانین احمقانه مردم را سرگرم میکنند و اسم خود را گذاشتند مرجع تقلید . به احتمال زیاد علی سیستانی یکی از مراجع تقلید شیعه را یا میشناسید و یا اسمش را شنیده اید. ایشون دست دادن زن و مرد «نامحرم» را جایز ندانسته و اعلام کرده که دست دادن با «زن کافر» حرام است.

نظرات این مرجع تقلید (ششم بهمن ماه) از سوی خبرگزاری «حوزه» منتشر شده است.

به نقل از دیگربان، سیستانی در پاسخ به این پرسش که «آیا دست دادن از روى اجبار با زن غیر مسلمان خارجى و بدون قصد لذت٬ ایراد دارد؟» گفته است: «با وجود حاجب مثل دستکش مانعى ندارد.»

وی به این پرسش که «چنانچه دست مرطوب باشد مى‌توان با کافر یا اهل کتاب دست داد؟» پاسخ داده «اگر یقین کردید نجس است یا آن شخص کافر غیرکتابى است٬ براى نماز دست خود را بشویید.»

سیستانی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال ناراحتی زن نامحرم در صورت امتناع از دست دادن با او نیز گفته «دست دادن با نامحرم جایز نیست و اگر حائلی باشد مانعی ندارد.»


این مرجع تقلید درباره این پرسش که «یا دست دادن با زنان کافر فى ذاته حرام است؟» گفته «حرام است.»


علی سیستانی ۲۶ شهریور امسال نیز با صدور فتوایی اعلام کرده بود «ختنه» دختران و زنان را «حرام» نمی‌داند.


24 jan. 2014

حسن کلیدساز











آخرین مقاله مجله تایم درباره توافق هسته ای ایران و غرب، اشاره میکند به طنز طرفداران حسن روحانی که او را با نام مستعار حسن کلیدسازخطاب میکنند.(عکس دوم با خط قرمز مشخص شده) 


جالب اینکه دنیا اینقدر کوچیک شده که حتی طنز مردم کوچه و بازار سر از یک مجله معتبر آمریکایی درمیاره!

22 jan. 2014

انقلاب ِ شکوهمند ِ شاه و مردم



انقلاب شاه برای مردم شاد باد.

انقلابِ سپيد، اقدامی ملی و شاهانه بود که با 6 اصل آغاز گرديد و سپس با افزوده شدنِ اصولی ديگر به آن، شوقی بزرگ را در جامعه ای بسرعت در حالِ پيشرفت فراهم نمود .

این اقدامات پر شکوه ارتجاع سرخ و سیاه را بسیار هراسان ساخته ، زيرا :
دشمن لازمهء موجوديت ِ خود را در تبعيض می ديد و نميخواست بانوان ِ ايرانی آزاد گردند .
دشمن لازمهء موجوديت ِ خود را در جهل و بيسوادیِ مردم می ديد و نميخواست تا سپاه ِ دانش، پردهء جهل و بيسوادی را کنار زند .
دشمن لازمهء موجوديت ِ خود را در کوخ نشينی می ديد و نميخواست تا سپاهِ ترويج و آبادانی، به نوسازیِ روستاها اقدام ورزد .
دشمن لازمهء موجوديت ِ خود را در وجود ِ جامعه ای بيمار می ديد که برای شفای خود به زيارت و نزد ِ زيارتخوان روند و نميخواست تا سپاه ِ بهداشت، گام در سلامت ِ روستاييان بردارد .
دشمن لازمهء موجوديت ِ خود را در جامعه ای فئودال می ديد و نميخواست ارباب و رعيتی ملغا شود .
دشمن لازمهء موجوديت ِ خود را در فقر ِ جامعه میديد و نميخواست تحصيلات و تغذيهء رايگان انجام شود .
دشمن لازمهء موجوديت ِ خود را در جامعه ای ضعيف می ديد و بدين دليل انقلاب ِ سفيد ِ شاه و مردم به مزاجش تلخ آمد، و همين دشمنان، برای پيشگيری از تداومِ آن افتخار ِ بزرگ و برای به بن بست کشاندن ِ اقدام ِ ملی و شاهانهء ششم بهمن ِ شاهنشاه ِ بزرگ " محمدرضا شاه پهلوی " ، توطئهء 15 خرداد ِ 1342 را بپا کرده و با ادامهء آن ، بالاخره در فاجعهء شوم ِ 22 بهمن ِ 1357، موفق به تخريب ديوار ِ افتخارات ِ ملی گشتند .



بچه شیعه







تو فیسبوک  صفحه درست کردن به اسم  "بچه شیعه باس"... یکی هم زیر این عکس ها کامنت گذاشته چرا بچه شیعه چادر نداره !

احتمالا موارد بعدیشون اینهاست:

بچه شیعه باس بزنه تو سر زنش

دختر شیعه باس روبنده بزنه

کلا دختر شیعه غلط میکنه پاشو از خونه بذاره بیرون اونم بدون اجازه آقاشون

....

پینوشت: ازدست پروردگان حکومت اسلامی زن ستیز بیشتر از این انتظاری نمیره !

20 jan. 2014

یک مقایسه ساده



تصویر ۱ : خط راه آهن سراسری، ساخته شده به همت رضا شاه بزرگ بیش از هفتاد سال پیش، هنوز پابرجا و شریان اصلی حمل و نقل ریلی ایران است.


 


تصویر ۲: خط راه آهن اصفهان- شیراز، ساخته شده درحکومت ولایت فقیه که پس ازگذشت ۳۰ ماه از افتتاح نمایشی اولیه و چندین بار خروج قطار از ریل سرانجام تکمیل شد. اما همچنان وضعیت امنیتی ان مورد تردید است.
منبع: http://hamshahrionline.ir/details/151317




پینوشت: تصاویر بالا و بسیاری از این دست، موید یک تفاوت فاحش بین دو حکومت است، یکی وطن پرست و عمل گرا، دیگری دین پرست و عوام فریب.

16 jan. 2014

شاه رفت، "زمان شاه " شد حسرت یک ملت






شاه رفت
شاه گریست و رفت
شاه رفت، آب و برق مجانی نشد
شاه رفت، کسی صاحبخانه نشد
شاه رفت، هوا دلپذیر نشد
شاه رفت، ایران ویرانه شد
شاه رفت، ملت بی خانمان شد
شاه رفت، ملا همه کاره شد
شاه رفت، ملت بی کاره شد
شاه رفت، ملت هنوز میگرید
شاه رفت، وطن در سوگ میسوزد
شاه رفت، دریغ و حسرت ماند
شاه رفت، "زمان شاه " شد حسرت یک ملت



13 jan. 2014

دلخوش به این پولها نباشد






بعضیها یک جوری از آزاد شدن اموال بلوکه شده ایران در آمریکا خوشحالی‌ می‌کنن که انگار قراره این پول‌ها رو خرج مردم و مملکت کنند! نه دوستان این چهار میلیارد دلار هم یا خرج بشار و شیخ حسن میشود یا به جیب امثال خاوری و رفقا میرود، آخر کار هم آغا فتوا میدهد که کش ندهید. دلخوش به این پولها نباشید!

10 jan. 2014

بازداشت سه شهروند بهایی در سمنان جهت اجرای حکم



با توجه به فتوای علی خامنه درباره معاشرت با بهاییان که آن‌ها را نجس و دشمن دین و ایمان دانسته و از هرگونه معاشرت با این فرقه منع کرده . عجیب نیست که هر روز بیشتر و بیشتر با اینگونه رفتارهای ضد حقوق بشری در مورد اقلیتهای مذهبی روبرو شویم.


پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر جمهوری اسلامی، فتواهای وی درباره بهاییان را در گروه فتاوی مربوط به «کفار» قرار داده است.
======================
اردشیر فناییان، شیدرخ فیروزیان و گل‌رخ فیروزیان بدون احضار قبلی جهت اجرای محکومیت بازداشت شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در تاریخ ۱۸ دی ماه سه شهروند بهایی ساکن سمنان به نام‌های اردشیر فناییان، شیدرخ فیروزیان و گل‌رخ فیروزیان (خواهر) توسط ماموران امنیتی، بازداشت و برای اجرای حکم راهی زندان سمنان شدند.

این در حالی بود که هیچ احضاریه‌ای برای این شهروندان بهایی جهت معرفی خود به زندان به ایشان ابلاغ نشده بود و فقط یک هفته قبل طی نامه‌ای از ایشان خواسته می‌شود که طی ۲۰ روز خود را جهت اجرای حکم معرفی کنند.

قابل ذکر است شید رخ و خواهرش، گلرخ فیروزیان در منزل و اردشیر فناییان در خیابان دستگیر می‌شوند.

یادآوری می‌شود اردشیر فناییان به ۹ ماه حبس تعزیری و گل‌رخ فیروزیان و شیدرخ فیروزیان هر کدام به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم می‌باشند.

شاهین نجفی را درک نمیکنم




شاهین نجفی را درک نمیکنم، درک نمیکنم که چه اصراری بر استفاده از رکیک‌ترین الفاظ برای بیان مقصودش دارد. درک نمیکنم که چگونه میتواند بیرون گود بنشیند و آنها را که با تمام سختی‌ها تلاش میکنند که هنر را در این مرز و بوم با چنگ و دندان حفظ کنند با بدترین الفاظ خطاب کند. یادم میاید روزی را که برای اجرای چند قطعه در یک کنسرت رپ به استوکهلم آماده بود، آخر برنامه یکی از دوستان که دانشجو هم بود با او ملاقات کوتاهی‌ داشت و کمی‌ صحبت کردند. وقتی‌ فهمید که ایشان بعد از پایان درسش قصد بازگشت به ایران دارد، بنای تمسخر گذشت و اینکه ایران جای زندگی‌ نیست و الی‌ آخر. 


حال من مانده‌ام کسی‌ که ایران را جای زندگی‌ نمی‌داند، و حس یک ایرانی را به ایران به سخره می‌گرفت، باز چگونه میتواند برای هنر و هنرمند این سرزمین نسخه بپیچد. کسی‌ که در آزادی کامل یا به قول خودش در جایی‌ بسیار بهتر از ایران به کار هنری خود مشغول است، چگونه آنها را که در شرایط سخت کار و زندگی‌ میکنند و به دنبال روزنه‌ای برای احیای هنر در درون ایران هستند بزدل خطاب می‌کند و خود را هنرمند مستقل و گردنکش! 


9 jan. 2014



اتوبان مداح دارد با احتیاط رانندگی کنید!