30 nov. 2013

امیدواریم " رومئو و ژولیت " هم اقامت بگیرند!





بالاخره " رومئو و ژولیت " هم اقامت گرفتند!


به گزارش « محبت نیوز » به نقل از بی‌بی سی، این قصه عشقی‌ مهیج در یمن ورد زبانهاست و باعث یک دهان کجی بزرگ به عربستان سعودی شده است.

داستان از این قرار است که یک دختر اهل عربستان سعودی به نام هدی النیران که ۲۲ سال دارد برای رسیدن به عشق خود که عرفات محمد طاهر نام دارد و پسری ۲۵ ساله است از کشور خود فرار کرده و به یمن رفته و از سازمان ملل درخواست پناهندگی کرده است.

هدی از دادگاه خواسته تا اجازه دهند در یمن مانده و با عرفات ازدواج کند.کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان می‌گوید به احتمال زیاد درخواست پناهندگی او را قبول خواهد کرد. این عاشق و معشوق در یمن به رومئو و ژولیت عصر حاضر معروف شده‌اند.

هدی بر خلاف خواست خانواده‌اش چند هفته پیش بطور غیر قانونی از مرز عبور کرد و به یمن فرار کرد. عرفات که در عربستان کار می‌کرد کمی بعد به دنبال او به یمن برگشت.

هدی در دادگاهی در صنعا پایتخت یمن در مقابل قاضی ظاهر شد و از او درخواست اجازه اقامت در این کشور را کرد در حالیکه بیرون دادگاه جمعی با سربندهایی که رویش نوشته بود همه ما هدی هستیم در حمایت از او تظاهرات کرده بودند.

هدی زمانی تصمیم به فرار از کشورش گرفت که خانواده‌اش خواستگاری عرفات را نپذیرفت و با ازدواج آنها مخالفت کرد.

هدی و عرفات در حال حاضر در زندان مهاجران غیر قانونی یمن زندانی هستند. هدی به جرم عبور غیرقانونی از مرز دستگیر شده است. عرفات هم به همین جرم زندانی شد اما بعد از او رفع اتهام شد با این حال عرفات تصمیم گرفت در زندان و در کنار زن محبوبش بماند.

این دو تا زمانی که تکلیف هدی روشن شود هفته‌ای یکبار اجازه ملاقات دارند.

وزارت کشور یمن ابتدا درخواست هدی را برای اینکه پرونده‌اش در کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان (یوان) رسیدگی شود رد کرد.

اما قاضی دادگاه صنعا هفته پیش به هدی اجازه داد با نماینده سازمان ملل در ساختمان دادگاه ملاقات کند.

یکی از مقامات این کمیساریا به بی‌بی‌سی گفت به احتمال زیاد به هدی پناهندگی کامل داده می‌شود چرا که اگر به کشورش برگردانده شود ممکن است مورد آزار خانواده‌اش قرار گیرد یا حتی کشته شود.

در صورت اعطای پناهندگی، هدی و عرفات آزاد می‌شوند و می‌توانند با هم ازدواج کنند.

تا زمانی که روال قانونی کامل شود هدی تحت حمایت سازمان ملل است و به عربستان سعودی بازگردانده نخواهد شد.

به گفته مقامات این سازمان با اینکه یمن از نظر قانونی باید پناهندگی هدی به سازمان ملل را به رسمیت بشناسد اما ممکن است از طرف عربستان تحت فشار قرار بگیرد چرا که عربستان براحتی می تواند همسایه بسیارضعیفتر و فقیرترش
را مجبور به پذیرش درخواستش کند.


28 nov. 2013

می‌شه ایلومیناتی‌ها دست از سر دنیا بردارند؟














یک فیلم کوتاه ساخته شده ۲۰۱۲ ولی هنوز جالبه



ایلومیناتی Illuminati،به معنی روشن‌ضمیر است و در اصطلاح به گروههایی تاریخی و امروزی و همچنین واقعی و خیالی گفته می‌شود. گروه سری روشن‌ضمیرانی که در ۱۷۷۶ تاسیس شد.

در ایام کنونی به سازمانهای توطئه‌گر مخفی گفته می‌شود که در حکم دولت در سایه عمل می‌کنند که به نظر می‌رسد رخدادهای دنیا را از طریق دولتها و شرکتهای بزرگ امروزی کنترل می‌کنند.

معتقدین نظریه توطئه، معتقدند ایلومیناتی، هزاردستانی در پس وقایع هستند که جهان را به سمت نظم نوین جهانی‌ مورد نظر خود راهبری می‌کنند.



ابوالفضل عابدینی نصر را آزاد کنید


 



ابوالفضل عابدینی نصر روزنامه نگار خوزستانی که قرار بود صبح روز جاری برای اولین بار به مرخصی اعزام شود با مخالفت دادستان در آخرین لحظه روبرو شد. یکی از نزدیکان این زندانی سیاسی که برای استقبال وی به مقابل زندان رفته بود به گزارشگر هرانا گفت: "صبح امروز خانواده و دوستان ابوالفضل به مقابل زندان کارون رفته تا از وی استقبال کنند. ولی به ما خبر دادند دادستان در آخرین لحظه نظر خود را تغییر داده و با مرخصی ابوالفضل مخالفت کرده است." ابوالفضل عابدینی نصر آخرین بار نیمه شب ۱۱ اسفند ماه ۱۳۸۸، در پی سناریو سازی دستگاه امنیتی بر علیه فعالین حقوق بشر، در منزل مسکونی خود در رامهرمز با محاصره منزل و ضرب و شتم شدید دستگیر و به انفرادی بند۲ الف زندان اوین منتقل شد. وی در حالی که در بند ۲ الف تحت بازجویی قرارداشت، شعبه یکم دادگاه انقلاب اهواز وی را به اتهام عضویت در جمعیت غیر قانونی و ارتباط با دول متخاصم به ۱۱ سال حبس محکوم کرد، شعبه ۱۳ دادگاه تجدید نظر استان خوزستان نیز حکم را تائید کرد. نامبرده هم چنین از سوی دادگاهی در تهران نیز به یک سال حبس تعزیری محکوم شد و مجموعا می‌بایست ۱۲ سال زندان تعزیری را تحمل کند.


منبع: خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران

26 nov. 2013

احمدی نژاد در دادگاه حاضر نشد!



تصویری که مشاهده می‌کنید مدتی‌ است که از منزل خارج شده و باز نگشته است از یابنده تقاضا میشود که بهش بگه ترس نداره میری اونجا فقط چند تا سوال میکنند، خودت جواب ندی یک وقت ضایع میکنی‌ بذار همون وکیلت برات ردیف می‌کنه....

جلسه رسیدگی به اتهامات محمود احمدی‌نژاد به دلیل عدم حضور وی در دادگاه به وقت دیگری موکول شد. قرار بود وی ساعت ۱۰ صبح امروز در دادگاه حاضر شود.

قاضی محسن افتخاری،سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران، در این باره گفت: جلسه‌ رسیدگی به اتهامات محمود احمدی‌نژاد در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران بدون حضور وی برگزار شد و در این جلسه هیات قضایی اظهارات شکات را استماع کرده است.

همچنین ملک افضلی، مدیرکل امور کارشناسی نظارت مجلس، قبلا با بیان اینکه احمدی‌نژاد ۹ شاکی دارد، گفته بود: «کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شاکی حقوقی این پرونده است و دیگر شاکیان حقیقی هستند.»


ملک‌افضلی که به‌عنوان نماینده حقوقی مجلس قرار بود در این دادگاه حضور داشته باشد، درباره اتهامات رئیس جمهور عنوان کرده بود«کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در دو موضوع تاخیر در معرفی وزیر ورزش و جوانان از طرف رییس‌جمهوری و عدم ارایه اساسنامه شرکت ملی نفت از احمدی‌نژاد شکایت داشته است.»

همچنین قاضی سیامک مدیرخراسانی، به عنوان قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده محمود احمدی‌نژاد، بیان کرده بود که طبق قانون متهم باید در دادگاه حاضر شود؛ زیرا پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حضور وکیل‌مدافع محمود احمدی‌نژاد در دادگاه کفایت می‌کند و نیازی به حضور متهم نیست؟، گفت: حضور وکیل‌مدافع به معنای این نیست که متهم در دادگاه حاضر نشود، اما وکیل صرفا به عنوان همراه می‌تواند به دادگاه بیاید.

لازم به گفتن است که در چند روز گذشته طرفداران محمود احمدی نژاد فراخوان هایی برای تجمع در مقابل دادگاه داده بودند.

مصطفی ترک همدانی وکیل علی مطهری با اعلام این خبر افزود: در سال ۸۹ آقای مطهری درباره رئیس جمهور وقت اظهار نظری کرد.

وی افزود: همین اظهار نظر باعث شد تا معاون حقوقی ریاست جمهوری نسبت به ایشان اعلام جرم کرده و از علی مطهری موکل بنده شکایت کند.

وکیل مطهری گفت: در طول ۲ سال گذشته در شعبه نهم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه موضوع این پرونده در دستور کار رسیدگی قرار داشت.

وی افزود: با توجه به حضور بازپرس منصوری در دادسرای ناحیه ۳ ونک شعبه نهم بلاتصدی باقی ماند و در رسیدگی به این پرونده وقفه‌ای ایجاد شد.

ترک همدانی گفت: وقتی برای تعیین تکلیف پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کردم متوجه شدم که معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دولت یازدهم نسبت به این پرونده اعلام رضایت کرده است.

وی تصریح کرد: براساس مستندات موجود در پرونده معاونت حقوقی نامه‌ای خطاب به شعبه بازپرسی نوشته و در آن نامه نسبت به علی مطهری اعلام رضایت کرده است که این رضایت در پرونده موجود است.

وکیل علی مطهری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این اعلام رضایت در پرونده موجود است روال قانونی این است که برای این پرونده موقوفی تعقیب صادر شود و به این ترتیب پرونده مختومه شود.
منبع خبر سایت خبری تحلیلی سیاست ما است و وبلاگ رسوایی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

تماس مادر حسین رونقی ملکی با محمود مرادخانی : جان حسین در خطر است !




 در اين پيام تلفنی مادر حسين رونقی در مورد وضعيت وخيم پسرش اطلاع رسانی می کند . از همه حاميان زندانيان سياسی ، فعالان حقوق بشری و هم ميهنان ايرانی درخواست می کنيم که در پخش اين پيام کوشا باشند و با استفاده از همه ابزارهای رسانه ای فرياد خاموش مادران داعدار و عزيز از دست رفته را به گوش جهانيان برسانند . باشد که با فشار تبليغاتی جهانی بتوانيم جان حسين رونقی را نجات بدهيم و نگذاريم که جمهوری اسلامی فرزندان اين خاک و بوم را بيش از بکشد

جمله از این قشنگتر شنیده بودی ؟


برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی..... .نترس گردوی کوچک !
انچه سیاه میشود روی تو نیست ........ دست انها است ....



22 nov. 2013

فقط کافیه یک کم فکر کنیم ..همین!


لاک ناخن حلال برای زنان مسلمان!

.

این روزها بازار لوازم حلا‌ل زیاد شده از لاک حلا‌ل تا لوازم سکسی‌ حلا‌ل، خوب جای شکرش باقی‌ که به اسم حلا‌ل همه چی‌ داره آزاد می‌شه ! اما بشنویم از خبر:

به گزارش شهرزادنیوز, یک شرکت لوازم آرایشی لاک ناخن های اسلامی به بازار عرضه کرده است.

این شرکت ادعا می کند که برای اولین بار لاک ناخن های اسلامی را که به رطوبت و اکسیژن اجازه عبور به ناخن را می دهد و نیازی به پاک کردن آنها قبل از نماز نیست، را به بازار آورده است.

این لاک ناخن ها یکی از لوازم آرایشی بسیار پرفروش در فروشگاههای دبی است.

پیش از این نیز یک شرکت چینی از تولید "لاک ناخن اسلامی" خبر داده بود.

گفته شده این شرکت چینی اقدام به تولید یک نوع لاک ناخن کرده که به آسانی پاک می شود و برای پاک کردن آن نیازی به ماده شیمیایی "آستون" نیست.

شرکت چینی تولید کننده لاک ناخن جدید با این ترفند و برای در اختیار گرفتن بازار كشورهای اسلامی آن را "اسلامی" خوانده چرا که زنان مسلمانان هنگام وضو گرفتن می توانند این لاک را به آسانی از روی ناخن خود پاک کنند.
هم اکنون "لاک ناخن اسلامی" طرفداران زیادی پیدا کرده است .


10 شهر برتر جهان برای دانشجویان معرفی شدند!


به گزارش عصر ایران در رده بندی موسسه"QS" که به تازگی منتشر شده است 10 شهر برتر جهان برای دانشجویان و تحصیلات دانشجویی معرفی شده اند.

طبق این لیست شهرهای پاریس ، لندن و سنگاپور سه شهر برتر دنیا در سال 2013 برای دانشجویان است. این سومین گزارش سالانه QS از شهرهای دانشجویی برتر جهان از سال 2011 بدین سو است.

این رده بندی بر اساس شاخص هایی چون تعداد و تنوع دانشجویان، وجود دانشگاه های خوب، امکانات تحصیلی و موقعیت های شغلی و... صورت گرفته است.


تصاویر زیر 10 شهر برتر دانشجویی جهان را روایت می کند.


1- پاریس



2- لندن



3- سنگاپور



۴- سیدنی (استرالیا)



۵- زوریخ (سوییس)



۶- ملبورن(استرالیا)



۷- هنگ کنگ


۸- بوستون (آمریکا)


۹- مونترال ( کانادا)


۱۰ – مونیخ (آلمان)

20 nov. 2013

"جنگ پنهان ایران در سوریه" که به زودی کل منطقه را فرا خواهد گرفت!




آی ملت آی مردم به هوش باشید که جنگ سوریه تبدیل شده به جنگ بین شیعه و سنی و به زودی کل منطقه را فرا خواهد گرفت.خوب متاسفانه یا خوشبختانه ما ایرانیها از اسلامی که خمینی برامون آورد خیری ندیدیم و باعث شد از جهان عقب باشیم.حالا از این بگذریم،،، چند وقت دیگه میگن حدیث داریم بریدن سر مسلمان سنی حلا‌ل است بعدش
 هرکی‌ شیعست باید مواظب سرش باشه.
تا زمانی‌ که حمایت ایران از دولت اسد قطع نشود روز به روز بر این حملات بیشتر خواهد شد و جنگ شیعه و سنی بزرگتر خواهد شد و دودش به چشم ما ملت مظلوم خواهد رفت.
در این فیلم که توسط بی‌ بی‌ سی‌ پخش شد به روشنی این امر را نشان میدهد.
حضور گسترده سپاه ایران در سوریه و برنامهٔ ایران برای متحد ساختن کشورهای شیعه نشین برای رسیدن به قدس و
 نابودی اسرائیل.

17 nov. 2013

فیلم سینمائی زندگی‌ عیسی مسیح



بهترین گزینه، مخصوص آن دست از دوستانی که مشتاق هستند عیسی مسیح و کتاب مقدس مسیحیان را بشناسند.


16 nov. 2013

دوربین شکاری ارتش آمریکا در حین تجسس در افغانستان به چند افغان بر خورده که در حال تجاوز به یک بز هستند.

بیاید دعا کنیم که مساله هسته‌ای ایران به جنگ ختم نشه، چون اگه بشه معلوم نیست دوربینهای آمریکایی‌ چه صحنه‌هایی‌ را شکار میکنند!


15 nov. 2013

مسلمان عزیز، چشم بگشا، خودت ببین و بسنج که اسلام به چه معناست!


Islamic State of Iraq and al-Sham militants say sorry for decapitating a fellow extremist rather than enemy
محمد فارِس، سمت چپ، به دست دیگر شورشیان سر بریده شد


اعضای گروه "حکومت اسلامی عراق و شام"، که یکی از گروه‌های مرتبط با القاعده است، بابت سر بریدن اشتباهی عضو یک گروه شورشی دیگر طلب عفو کرده‌اند.

به تازگی ویدئویی از اعضای این گروه منتشر شد که آنان را در حال تکان دادن سر بریده یک مرد نشان می‌داد. آنها می‌گفتند که این مرد یک جنگجوی عراقی بوده که برای دفاع از حکومت بشار اسد می‌جنگیده است.

به گزارش سایت بریتانیایی تلگراف، پس از انتشار ویدیوی سر بریدن این فرد توسط اعضای گروه «دولت اسلامی در عراق و شام»، معلوم شد که مقتول، «احمد فارِس» یکی از فرماندهان گروه «احرار الشام» بوده است.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/syria/10449815/Al-Qaeda-linked-rebels-apologise-after-cutting-off-head-of-wrong-person.html

این وحشیگری از کجا ناشی‌ میشود آیا بریدن سر یک انسان در مکتب اسلام امری عادیست ؟ خواه شیعه خواه سنی مسلمان مسلمان است.وقتی‌ رهبر حکومت اسلامی عراق و شام گفته است اگر کسی‌ اشتباهی‌ مومنی را بکشد یا بهتر بگم سر ببرد بخشیده خواهد شد و نیز گفته است که بر مبنای وعده پیامبر مسلمانان، این مرد که بی‌گناه بوده و به اشتباه کشته شده، توسط الله بخشیده می‌شود و به بهشت خواهد رفت بر اساس چه منطق انسانی‌ این را می‌گوید. کلام قرآن؟دستورات اسلام؟ خوب البته اسلام بنا شده بر دو چیز ، یکی قرآن و دیگری سنت محمد و احادیث به جا مانده از او.
سوره توبه، ایه ۱۲۳:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِينَ يَلُونَكُم مِّنَ الْكُفَّارِ وَلِيَجِدُواْ فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ.
ای کسانیکه ایمان آورده اید، کافرانی که نزد شمایند را بکشید! تا در شما درشتی و شدت را بیابند. و بدانید که خداوند با پرهیزکاران است!


دستور به جدا کردن و بریدن سر انسان ها:
در سوره انفال، ایه دوازده می بینیم که الله به صراحت دستور می دهد که سر انسان‌ها و انگشتان را از تن جدا کنید و ببرید.
"إِذْ يُوحِي رَبُّكَ إِلَى الْمَلآئِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُواْ الرَّعْبَ فَاضْرِبُواْ فَوْقَ الأَعْنَاقِ وَاضْرِبُواْ مِنْهُمْ كُلَّ بَنَانٍ:
چنين بود كه پروردگارت به فرشتگان وحى فرستاد كه من با شما هستم، مؤمنان را ثابت قدم بداريد، كه به زودى در دل كافران هراس مى‏افكنم، گردنها و سرانگشتانشان را قطع كنيد"



مسلمان عزیز، چشم بگشا، خودت ببین و بسنج که اسلام به چه معناست!

14 nov. 2013

ابوموسی نامی‌ جعلی برای جزیره‌‌ای ایرانی‌!




ابوموسی نامی‌ جدید می‌باشد که قدمت آن بیش از ۱۰۰ سال نیست. این نام را انگلیسیها پس از نفوذ در خلیج فارس و با هدف زدودن عناصر ایرانی‌ از این جزیره بر آن نهادند.

نام این جزیره‌ بر اساس اسناد تاریخی‌ بوموو، یا بومسوز، یا بوموسو است. در زبان فارسی کهن بوم به معنی‌ مکان است و اوو به معنی‌ آب، سوز هم به معنی‌ سبز است. روی هم بومو یا بومسوز معنی‌ مکان آب یا مکان سبز میدهد. نام بوموسی هم برگرفته از نام یکی‌ از سرداران کریم‌خان زند است که پس از حضور در این جزیره‌ نام خود را بر آن نهاد.

جزیره ایرانی‌ ما بوموسو است، میراثی از عهد عیلام، معاد، هخامنشی، اشکانی، و ساسانی.


منبع :
 http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87_%D8%A7%D8%A8%D9%88%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C

خدا حافظ هرکول پوآرو



دیوید سوشه بازیگر محبوب نقش هرکول پوآرو برای همیشه از بازی در این نقش خداحافظی کرد. او می‌گوید مردم به این همه خون و خشونت و سکس در فیلمهای پلیسی‌ نیاز ندارند. به گمان من این سخن او را باید با طلا نوشت . هنوز هم برنامه‌های محبوب من هرکول پوآرو شرلوک هولمز و کاراگاه مرداک هستند هنوز هم خانواده فرسایت و غرور و تعصب برایم پر از زیبایی و جذبه اند. حالا هرکول پوآرو من را به فکر وا داشته . با خودم فکر می‌کنم جامعه‌ی افسار گسیختهٔ ما به کدام سمت میرود.آیا واقعا نمی‌توان نسبتی بین این همه خون و خشونت در فیلمهای هالیوودی و دنیای واقعی‌ یافت؟آیا واقعا نمی‌توان نسبتی بین این همه خیانت و دروغ در برنامه‌های جم و فارسی وان با جامعه ایرانی‌ یافت؟از خودم می‌پرسم انسانیت به کجا میرود یا درست تر به کجا برده میشود؟

12 nov. 2013

International Solidarity Movement to Stop Crimes Against Humanity in Iran



Seven Days of Mourning in Protest Against Capital Punishment
from 16 November to 23 November 2013







International Solidarity Movement to Stop Crimes Against Humanity in Iran




To my dear Iranian compatriots and all those who care about freedom and justice,




In the past ten days alone, dozens of Iranians have been executed by the government bodies of the clerical regime that currently rules Iran.




In Urmia, our fabled City of Waters, and where its lake dried up as the result of the clerical regime’s mismanagement, the government executed Habibullah Golparipour, a young and brave Iranian Kurd.




Recently, agents of the regime mass murdered defenseless prisoners on baseless accusations as revenge for the killings of seventeen border patrols by a group called Jishul Adl.




In Saghez, the City of our Champions, they executed another Kurdish son of Iran, Shirko Moarefi without a fair, just and proper trial.




To those of you in the international community who might not have been closely following the tragic tale of Iran, it is important to know that sham trials and summary executions - crimes against humanity - began as soon as the clerical regime seized control of Iran in 1979. In the name of God and Islam, agents of the regime commenced their executions of my fellow Iranians on the roof of the Refah School in Tehran, a secondary school. And so began the Islamic Republic's killing machine, which continues unabated for 34 years and has only accelerated since Rouhani was chosen to be president by the Supreme Leader Khamenei. For those of you who think Rouhani has any authority, know that the real power in Iran and man responsible for this evil is Ayatollah Khamenei, along with the other unelected members of the Supreme Council.




For three decades, the arms of state currently controlled by Ayatollah Khamenei have continued to create baseless and false accusations against Iranians based on Shariah laws, usually accusing my fellow Iranians of being involved with drugs, apostasy, spying, corruption, and antagonism - all charges that carry the death penalty. The government hangs our children under 18 in savage public displays meant to intimidate others who may dare challenge the regime.




Before the revolution if 1979, Iran had an enviable GDP that made its economy one of the fastest growing in the world. Since the clerical regime took control of the nation, they have lorded over an abysmal and broken economy, while at the same time putting Iran at number one on the list of executions globally. It is truly shocking to see the disastrous turn our nation has taken.




No government has the right to use the death penalty as a means for its own survival. The clerical regime running Iran has no legitimacy and its end must come soon at the hands of the Iranian people.




The duty of a government is to provide and protect the security of its citizens and must not put the security of its own before the security of the individual citizens. The control of crime in society, rehabilitation of criminals, establishment of justice and observation of human rights according to the international conventions on human rights, the provision of freedom and security are responsibilities that all departments of governments must bear.




The Western powers currently negotiating on the nuclear issue with the clerical regime - without even mentioning the countless human rights abuses in Iran - will bear some culpability for the executions that continue in Iran.




It is up to us to remind the progressive societies around the world that they can play an important part in abolishing the death penalty and the banning of the stoning in the twenty first century and to ask their citizens and politicians to support the human rights for all Iranians.




Grieving mothers, fathers, daughters and sons, brothers and sisters of the murdered border patrols, Kurds, Baluchis, Azeris, and all those killed by the clerical regime must know they are not alone. We the people of Iran and others around the world, hand-in-hand, shall not let Western powers turn a blind eye to continuing human rights atrocities in Iran whilst trying to craft a deal on the nuclear issue with the clerical regime desperate for money.




I pronounce the week commencing 16 November through 23 November 2013 (25 Aban until 2 Azar 1392) as the "National Mourning Week". We shall light candles and hold a vigil for our children and those who have been murdered by the clerical regime.




Say "No to Death Penalty, No to Violence."




May god bless Iran and liberate her soon from this nightmare,




Reza Pahlavi


بیانیه شاهزاده رضا پهلوی در مورد اعدامهای اخیر در ایران!


هفت روز عزای ملی در برابر اعدام از ۲۵ آبان تا ۲ آذرماه ۱۳۹۲ همبستگی ملی برای جلوگیری از جنایت علیه بشریت در ایران



هم میهنان عزیزم،
تنها در ۱۰ روز گذشته، تعدادی بیش از دو کلاس درس از هم میهنانمان توسط ضحاکان زمان، در لوای دولت منتصب حاکمیت ولایت فقیه به دار آویخته شده اند.
در ارومیه شهر آب، که دریاچه اش از ظلم و جور این نظام مستبد خشکید، حبیب الله گلپری پور جوان بُرنای کُرد ایرانمان را چه ناجوانمردانه بر طناب دار به قتل می رسانند.
حاکمیت ظالم جمهوری اسلامی در مقابل هفده مرزبان جانباخته وطن که قربانی مزدوران جیش العدل شدند، زندانیان بلوچ کشورمان را به اتهام بی پایه و اساس «مُعاند» به قتل عمد می رساند.
همه می دانیم که مردم سیستان و بلوچستان به تکه نانی برای گذاران زندگی قناعت دارند. قتل فرزند بلوچ قتل یکایک فرزندان ما در خراسان و یزد و کرمان و گیلان و ایلام است.
در سقز شهر پهلوان پرور کشورمان، هم میهن و فرزند کُرد ایرانزمین، شیرکو معارفی را بدون برگزاری دادگاهی عادلانه به قتل می رسانند.
این جانیان بشریت به نام خدا و دین، از همان روزهای نخستین بدست آوردن قدرت با اجرای مجازات اعدام بر بام مدرسه رفاه، محل آموزش و تربیت فرزندانمان ماشین آدم کشی را به راه انداختند.
این جانیان بشریت پس از گذشت سه دهه همچنان فرزندانمان را به اتهامات واهی و بی پایه و اساس مرتبط با فهرست مجازات های منجر به مرگ در قوانین شریعت از جمله مواد مخدر، اِرتداد، مُحاربه، جاسوسی، مفسد فی الارض، مُعاند و غیره به صورت فله ایی اعدام می کنند. به غم انگیزترین شکل ممکن کودکان معصوم زیر ۱۸ سال را اعدام می کنند و با برپایی چوبه های دار در خیابان ها، صحنه توحش و شنیع سلب زندگی انسانی را در برابر چشم همگان به معرض نمایش می گذارند.
در حالیکه کارزار لغو مجازات اعدام جهان شمول شده، هر ساله بسیاری از کشورها به جمعیت جنبش لغو کنندگان اعدام می پیوندند، اما رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی در پیشبرد مجازات ضد بشری اعدام سرآمد دولت های جهان است.

هم میهنانم
اعدام یعنی قتل و کشتن انسانی به دست انسانی دیگر، یعنی سلب حق زندگی یک انسان. مجازاتی که بر خلاف موازین حقوق بشر، کرامت و مقام انسان را خدشه دار می کند. با اِعمال و اجرای قوانین ضد بشری کشتار انسان ها بصورت مجازات اعدام، قساوت قلب و خشونت در لابلای باورهای جامعه رخنه می کند.
اندیشه انتقام و نگرش انتقامجویانه و خون را با خون شستن تنها مظهر انحطاط، توحش و پس رفت فرهنگ انسانی یک جامعه است. جمهوری اسلامی پیشرو اجرای این عمل وحشیانه در سطح جهانی نه تنها موفقیتی در کاهش میزان جرم و جنایت در کشورمان را نداشته است بلکه به ناهنجاری های جامعه بیش از هر زمانی دامن زنده است و جامعه را با بحران عمیقی در مقابل اخلاق و کرامت و منزلت انسانی قرار داده است.
هیچ دولتی حق ندارد از مجازات اعدام بعنوان ابزاری برای حفظ حیات خود، حق زیستن را از انسانی دیگر بگیرد. وظیفه دولت تامین امنیت فرد فرد شهروندان جامعه است و نمی باید تامین امنیت حکومتی را در مقابل امنیت فردی قرار دهد. کنترل جرم و جنایت در جامعه، بازپروری مجرمین، استقرار عدالت کیفری از مجرای قوانین مبتنی بر اعلامیه جهانی حقوق بشر، تامین حق آزادی و حق امنیت هر شهروند بر دوش همه نهادهای حکومتی است.
قوانین مجازات مرگ و انتقام گیری برای نابود کردن و ترساندن مخالفین بدست جمهوری اسلامی و اجرای آن بعنوان هدف قرار دادن نیل به عدالت، تنها چرخه خشونت را در تمام سطوح جامعه تشدید می نماید.
تجربه پرهیز از مجازات مرگ، عفو و گذشت در کشورهای دمکراتیک در دهه گذشته، بهترین گواه بر تکامل و رشد سطح فکر بشر و کاهش میزان جرم و جنایت در جامعه بوده است.
در راستای ترویج احترام به منزلت و مقام انسان، ضمن همراهی با همه کُنشگران و مدافعان حقوق انسانی، اعتراض خود را علیه مجازات ضد انسانی اعدام توسط حاکمیت فقاهتی و واکنش استراتژیک جامعه جهانی نسبت به وضعیت اسفناک حقوق انسانی در ایران را اعلام نموده و هر نوع خشونت پنهان و آشکار علیه هم میهنانم را شدیدا محکوم می نمایم.
هر کدام از ما مردم ایران یک کاوه باشیم تا فرصت را از ضحاک جنایتکار سلب نماییم. صدای داغداران وطن را به جامعه جهانی برسانیم. جهانیان باید بدانند که محدود کردن مذاکره ها به پرونده هسته ای بدون پرداختن به پرونده های بیشمار و سنگین نقض حقوق بنیادین انسانی توسط ضحاکان جمهوری اسلامی مسئولیتی سنگین را بر دوش خود در قتل عمد و اعدام هر کاوه ایرانی می گذارند.
برماست که نقش جوامع پیشرو در دمکراسی بعنوان کشورهایی که می توانند نقش مهمی در تبلیغ و اشاعه لغو اعدام و یا اعمال وحشیانه ایی چون سنگسار در قرن بیست ویکم را داشته باشند، یادآور شویم و از شهروندان و سیاستمداران جهانی خواستار حمایت از حقوق انسانی ایرانیان باشیم.
به جهانیــان بگوییم که تحریم هــای غیـرانسانی کمـر ملت ایران را شکستـه است، کمبود دارو و هزینه های سرسام آور مواد غذایی، بیماری های جسمی و روانی و مرگ و میر را در جامعه گسترش داده، در حالیکه چرخه تراژدی اعدام ها و قتل های دیگری همچنان در راه است.
مادران، پدران، فرزندان، خواهران و برادران داغدیده مرزبانان، کُردها، بلوچ ها، آذری ها و همه جانباختگان ایرانزمین بدانند که تنها نیستند و ما مردم ایران دست در دست هم، نخواهیم گذاشت تا به بهانه برنامه هسته ای خون عزیزانمان پایمال شود.
از ۲۵ آبان تا ۲ آذر ماه ۱۳۹۲ را هفته « عزای ملی » اعلام می نمایم، چه نشسته ایم که فرزندان ایرانزمینمان به دست ضحاکان زمان به قتل رسیده اند. برای هر فرزند ایرانزمین که به دست این نظام با طناب دار به قتل رسیده است، شمعی روشن نماییم و در عزای فرزندان از دست رفته ایرانمان عزای ملی برگزار نماییم.
نه به اعدام، نه به خشونت
خداوند نگهدار ايران باد
رضا پهلوی
The Secretariat of Reza Pahlavi
P.O. Box 341907, Bethesda, MD. 20827, U.S.A.
Tel: 301-765-7007 Fax: 301-765-7009 Email: rpsec@rezapahlavi.org
www.RezaPahlavi.org
Facebook: www.facebook.com/pahlavireza
Twitter: www.twitter.com/pahlavireza
Google+: plus.google.com/+rezapahlavi
YouTube: www.youtube.com/rezapahlavi

یک مصاحبه کمتر دیده شده از دهه شصت و احساسات مردم از وقوع جنگ. حضور زنان بی‌حجاب در سطح شهر نکتهٔ جالب این ویدئو است.




نشان دادن زنان بی‌ حجاب در سال‌های آغازین جنگ از سیمای میلی همزمان با خبر ‌واگذاری گشت‌های ارشاد به وزارت کشور تامل برانگیز است. آیا گشایشی در راه است؟

دلیل اصلی‌ نرمش قهرمانانه رهبری مشخص شد !

همسویی مجلس و رهبر در چپاول اموال مردم!



گزارش رویترز از ثروت رهبری نشان میدهد که چرا و چگونه رهبر ایران توانسته است سالها سربازان گم نام خود را برای سرکوب مردم ایران تطمیع کند . این گزارش نشان میدهد که سود دشمنی با اقلیت‌های مذهبی‌ به جیب چه کسی‌ میرود و این دشمنی‌ها چه منفعت عظیمی‌ برای رهبر ایران دارد، چه از بعد اقتصادی و چه از منظر تقسیم قدرت در کشور . اکنون مشخص میشود که به عنوان مثال دشمنی با بهائیان و مصادره اموالشان نه برای حفظ بیضه اسلام که برای سود کلانی است که نصیب رهبر و همپیالگانش می‌کند .

نکته قابل توجه جایگاه و نقش مجلس در این فرایند ثروت اندوزی است . مجلسی که نه نماینده مردم ایران که کارچاق کن رهبر ایران است. حدوداً ۲ سال پیش که مجلس ایران کلیهٔ نهادهای وابسته به رهبری را از تحقیق و تفحص معاف کرد باید می‌دانستیم که چه دزدیها و مال اندوزیهایی زیر پوشش این نهادها انجام میشود و چه کسانی‌ با رهبر ایران در این چپاولگری هم داستان هستند و ماشین سرکوب و کشتار رهبری را تقویت میکنند. در نهایت به خوبی‌ می‌توان دید که چگونه قدرت رهبری ثروت او را افزایش میدهد و چگونه ثروت او قدرت او را تقویت می‌کند .

10 nov. 2013

تجمع اعتراضی علیه اعدامهای اخیر در ایران * استکهلم میدان سرگل* امروز یکشنبه ۱۰ نوامبر ۲۰۱۳

از هر گروه و با هر دیدگاه این روزها همه با هم همصدا شدند ، چرا که شاید همه به این نتیجه رسیده‌اند که پیروزی تنها در گرو اتحاد است !















8 nov. 2013

استبداد دینی یا دین مستبد


صد‌ها سال است که استبداد گلوی مان را گرفته است و دیکتاتور‌ها راه نفس را بر ما بسته اند، اما هیچگاه این گونه جباریت به عمق روحمان نفوذ نکرده بود. جباریتی که هر روز از ما برمی‌ آید، در شهر می‌پیچد و باز شب هنگام به ما باز میگردد و بر سرمان کوبیده میشود. جباریتی که هر روز با اعتقادات و مقدسات ما آبیاری میشود و ریشه در خاک این سرزمین میدواند و تنومند تر میشود. آنچه امروز فرزندان این سرزمین را درمانده تر از همیشه به کام خود کشیده است استبداد آمیخته با مذهب است، آمیخته با عقاید دینی و شارع مقدس! آمیخته با قرآن و محمد.

در این سرزمین اسلامی و تحت سلطهٔ ولایت فقیه و با نام اسلام ناب محمدی، چه سرها که بر بالای دار نرفت. و هنوز این مردمان زخم‌های دههٔ شصت را فراموش نکرده اند، که حتا این نامردمان به دختران باکرهٔ زیر ۱۸ سال هم رحم نکردند و پس از یک شب همخوابه کردن اجباری آنان با پاسداران و سربازان گمنام امام زمان آنان را به دار آویختند، دخترکانی که نه از دین و نه از سیاست، از هیچکدام هیچ نمیدانستند و کودکی بیش نبودند. و این فریضهٔ مقدس! اعدام هنوز هم بعد از ۳۰ سال ادامه دارد و گلوی مردمان این مرز و بوم را میفشارد.


در این کشور اسلامی چگونه می‌توان سخن از حقوق شهروندی به میان آورد، وقتی‌ نیمی از جمعیتش به نام اسلام شهروند درجه ۲ محسوب میشوند. یا چگونه می‌توان دم از حقوق بشر زد در حالی‌ که هر روز زندانیان سیاسی و بعضا غیر سیاسی مورد شکنجه و تجاوز قرار میگیرند، و دگر اندیشان تحت فشارهای شدید وادار به اعترافات تلویزیونی میشوند.

در این سرزمین اسلامی و شیعی، چگونه می‌توان دم از عدالت و برابری زد در حالی‌ که همه جا بر درو دیوار شهر می‌توان آگهی‌ فروش کلیه را دید، می‌توان دخترکانی را دید که تن‌ فروشی میکنند، یا پسرکانی که ناچار به انجام کارهای سخت در سنین کودکی و رها کردن درس و مدرسه میشوند برای لقمهٔ‌ای نان. اما از آن سؤ صاحبان قدرت و منادیان اسلام هر روز بیشتر و بیشتر بر منابع ثروت چنگ میاندازند، و با دلارهای نفتی‌ جیب‌هایشان را پر می‌کند، و نیروهایی سرکوب را مجهزتر تا هر صدایی را در نطفه خفه کنند.

اما به راستی‌ در کجا باید به دنبال ریشه‌های این همه درد و ظلم بگردیم، در دولتمردان و رهبران فاسدی که دین و اسلام را به نام خود زده اند و با نام اسلام و قرآن میکشند و میدزدند و شکنجه میکنند، و یا در دینی که راه را برای منادیانش باز گذاشته است، و یا شاید هر دو.

به گمانم ریشه‌های دردهایمان را نه فقط در حاکمان فاسد اسلامی بلکه باید در خود اسلام جستجو کرد، دینی که با شعار چشم در برابر چشم انتقام را ترویج می‌کند. دینی که کشتن، تجاوز، و کنیز و برده داری را جایز میداند، دینی که کتک زدن زن را مجاز میشمارد و او را در حد یک ابزار جنسی‌ برای مرد تنزل میدهد، زن را نصف مرد میداند و هرگز اعتقادی به برابری ندارد. دینی که از روز نخست با زور شمشیر و ریختن خون توسعه یافت و ریختن خون دگر اندیشان را واجب کرد

حال آنکه آیا اعتقاد به چنین دین مستبدی حاصلی جز جامعه‌ای مستبد و غرق در استبداد دینی و دیکتاتوری سیاه به همراه خواهد داشت. دیکتاتوری و سیاهی که تا درون خانه‌هایمان نفوذ کرده و ما را در برابر همسر و فرزندانمان و آنها را در برابر ما قرار داده است. استبدادی که در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر و در رفتار مردمان به وضوح قابل رویت است، و آنقدر سیاه که ما را قادر میسازد جان دادن و مرگ انسان و انسانیت را به نظاره بایستیم و دم نزنیم.


5 nov. 2013

فروش پرچم آمریکا در تهران برای آتش زدن + عکس



نمونه کامل یک آدم " نون به نرخ روز خور " ، " فرصت طلب " ، " از آب گٔل آلود ماهی‌ بگیر " و ... شاید هم خوش فکر !! پیش خودش حساب می‌کنه چرا وقتی‌ حکومت داره با آمریکا بازی می‌کنه و سود میبره من نکنم !؟؟!!؟؟

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

باشگاه خبرنگاران: یک مغازه دار با توجه به نزدیک شدن به 13 آبان و "روز تسخیر لانه جاسوسی"، در ابتکاری جالب اقدام به فروش پرچم های آمریکا برای آتش زدن نموده است تا با اینکار معترضین را همراهی کرده و نفرت خود را از این کشور نشان دهد.


پرچم آمریکا و اسرائیل جهت زیر پا گذاشتن و آتش زدن موجود می باشد

3 nov. 2013

چهار مسیحی ایرانی محکوم به شلاق شدند ( پس از شرکت در مراسم مذهبی عشای ربانی و نوشیدن شراب)



متأسفانه روز بروز بر فشارها و ستمهای حکومت ایران اضافه میشود . به خصوص بر اقلیتهای مذهبی‌ و باز هم به خصوص بر مسیحیان و نوکیشان مسیحی‌ . در این رابطه امروز ، خبرها در سایتهای مختلف حاکی‌ از آن بود که چهار شهروند مسیحی‌ به جرم نوشیدن شراب ، از سویٔ دادگاهی در ایران نفری ۸۰ ضربه شلاق محکوم شدند . نوشیدن شراب جزیی از مراسم مذهبی مسیحیان است که در عشای ربانی نوشیده میشود البته لازم به توضیح است از آنجا که شاید هنوز برای خیلی‌ها جا نیفتاده باشد که منظور از نوشیدن شراب ، مراسم عیش و نوش و پارتی نیست ، شرابی که در کلیسا نوشیده میشود در جریان مراسم است درواقع سمبلی‌ از خون عیسی مسیح است و به واسطه‌ آن انسان مست شراب نخواهد شد چرا که نه الکل بالای دارد و نه مقدار آن برای نوشیدن هر شخص زیاد است ! می‌دونم که خیلی‌ از شما در مورد این توضیحات کوتاهی که دادم آگاهید اما متاسفانه از آنجا که حکومت ایران هیچگاه نگذاشت مردم در مورد مسیح و آداب نیایش مسیحیان اطلاعات کافی‌ داشته باشند برای آن دسته‌ای بود که شاید نمی‌دانستند . امروز کلیسا سوئدی استکهلم
  بودم و در مراسم ربانی من هم تکّه کوچکی نا‌ن و یک جرعه شراب مانند تمام ایمانداران نوشیدم . وقتی‌ مراسم تمام شد و از کلیسا خارج شدم مسلمان دیدم ، بودایی دیدم و در مسیر خانه آدمهای زیادی با مذهبهای مختلف دیدم و جالب این بود که هیچ کدام از اعتقاد و مذهبشان نمیترسیدند و جالبتر که حتی فکر نمی‌کردند که شاید مذهبشان برایشان خطری از سویٔ دولت محسوب بشه ! 



خداوندا ، ای پدر آسمانی ، دعا می‌کنیم برای این ۴ برادر مسیحی‌ ( بهزاد تعالی پسند، مهدی رضا امیدی (یوهان) مهدی دادخواه (دانیال) و امیر حاتمی (یوهانا) که در دستان جلادان حکومت ایران اسیر هستند و به ناحق برایشان حکم بریدند ، دعا می‌کنیم این حکم شلاق که با دستان ناپاک قاضی دادگاه ایرانی‌ صادر شده باطل بشه و دعا می‌کنیم برای تمام شهروندان مسیحی‌ که تمام فشارها و تبعیضها را تحمل میکنند دعا می‌کنیم برای تمام زندانیان مسیحی‌ در بند جمهوری اسلامی .

طلبیدم بر نامت

عیسی مسیح

امین





به گزارش شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از روزنامه بریتانیائی ایندپندنت، دادگاهی در ایران چهار شهروند مسیحی را در شمال کشور به جرم شراب خواری با وجود مجاز بودن نوشیدن شراب در مذهب مسیحی به 80 ضربه شلاق محکوم کرد.

العربیه در ضمن نقل این خبر از منبع نوشته است: جمهوری اسلامی ایران نوشیدن شراب را که جزیی از مراسم مذهبی مسیحیان است، نمی بخشد و از آن چشم پوشی نمی کند.

ایندپندنت با ذکر جزئیات بیشتر نوشت؛ این حکم که یکشنبه 14 مهر ماه (ششم ماه اکتبر) توسط دادگاه شهر رشت صادر شد، روز شنبه 28 مهر ماه (بیستم اکتبر2013) به آنها ابلاغ شد و در آن آمده است که ده روز فرصت دارند تا به آن اعتراض و تقاضای فرجام خواهی کنند. اتهام دیگر این افراد در اختیار داشتن آنتن ماهواره ای می باشد.

مطابق خبر اسامی محکومین عبارتند از؛ بهزاد تعالی پسند، مهدی رضا امیدی (یوهان) مهدی دادخواه (دانیال) و امیر حاتمی (یوهانا).
ایندپندنت سپس از قول شخصی که او را مدیر عامل همبستگی جهانی مسیحیان خوانده است و بیانیه ای در این مورد منتشر کرده می نویسد: “احکام صادره علیه این چهر عضو کلیسای ایران که در مراسم مذهبی خود و در عشای ربانی شرکت کرده بودند، به طور جدی آزادی عبادت را مورد تعدی قرار می دهد و آزادی عبادات دینی حق انسان و تعرض به آن غیر قابل قبول است”.

وی در بیانیه خود تاکید می کند:” ما از مقامات ایران می خواهیم که از مسئولیت های بین المللی خود، خصوصا از پیمان بین المللی حقوق مدنی شهروندان که حق عبادات هر مذهب و ایمان را تضمین میکند، شانه خالی نکنند”.

به گزارش ایندپندنت، این احکام خشن زمانی صادر می شود که دولت سخت گیریهای شدیدی را علیه آنچه که کلیساهای خانگی نامیده شروع کرده است.

براساس یک برآورد وزارت امورخارجه آمریکا حدود 370 هزار نو ایمان مسیحی در ایران زندگی می کنند. البته مسیحیان ایران این رقم را حداقل یک میلیون نفر تخمین می زنند.